[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که ۴۵ روز تا شروع رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده است و اکثر تیم های لیگ برتری با انتخاب کادر فنی و بازیکنان مدنظر خود در صدد آماده سازی هرچه بهتر خود برای حضور قدرتمند در مسابقات لیگ برتر جام خلیج فارس هستند اما در این میان تیم فوتبال سپیدرود با بحران مالکیتی روبه رو است. وضعیت این تیم را می شود به بیماری در کما تشبیه کرد.

هرچند این روزها خبرهایی از تلاش مسئولان برای خروج سپیدرود از این بحران به گوش می رسد.

نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از آنکه با رای اداره کل ورزش و جوانان گیلان و تایید رای توسط شعبه ششم دادگاه عمومی استان و خلع ید «تن زاده» از مالکیت باشگاه سپیدرود، هیئت فوتبال استان گیلان نیز با صدور حکمی مالک قبلی سپیدرود را فاقد صلاحیت تیم داری خواند.

وی افزود: براین اساس مالکیت موقت باشگاه تا تعیین تکلیف مالکین جدید سپیدرود به بنده به عنوان مالک سابق سپیدرود واگذار شد تا آنکه ظهر امروز پس از رایزنی های فراوان مالکیت سپیدرود به «محمد نوین» واگذار شد.

میرشهاب مومنی خاطرنشان کرد: از طرفی هیئت فوتبال از طریق وکلای حقوقی خود در تلاش است تا هر چه زودتر کارهای قانونی نقل و انتقال باشگاه را انجام دهد و متقاضیان جدید مالکیت سپیدرود بتوانند به صورت قانونی دست به کار شوند و تیم مردمی شمال ایران را از کما و حواشی خارج سازند.

در این میان آنچه که از شرایط مالکین جدید سپیدرود به گوش می رسد، صنعتی بودن و توان مالی بالای آنها است که به ظاهر به مشکلات مالی این تیم ریشه دار پایان می دهد.

همچنین شنیده ها حاکی از شروع تمرینات سپیدرود از روز شنبه زیر نظر سهیل حق شناس می باشد این در حالیست که «تن زاده» پس از اعلام حکم خلع ید خود با بازیکنان باقی مانده تیم تماس گرفته و از آنها برای تمدید قرارداد دعوت کرده است که با واکنش منفی و این پرسش که چرا تاکنون به این فکر نبوده است، از سوی بازیکنان مواجه شده است.

گفته می شود «مومنی» نیز به این عمل مالک قبلی واکنش نشان داده و از وی خواسته است در امور تیم دخالت نکند.

بهرحال به نظر می رسد کلاف سردرگم مالکیتی سپیدرود در حال باز شدن است و کشتی سپیدرودی ها می تواند با مالکین جدید به دنبال ساحل آرامش باشد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان