به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، اولین روز از تیرماه به نام روز ملی اصناف نام گذاری شده و این نام گذاری خود گویای اهمیت و جایگاه این قشر بزرگ از جامعه در رشد و بالندگی کشور است.



بهمن کامکار، سخنگوی شورای شهر لنگرود در پیامی فرارسیدن یکم تیرماه روز ملی اصناف را تبریک گفت.



در این پیام آمده است:



 



بسمه تعالی



 



اصناف و بازاریان از گذشته تا به امروز همواره در تاریخ این مرزوبوم نقش بی بدیلی از خود نشان داده است و هم اکنون نیز هر چه می گذرد شاهد شکوفایی و حضور پررنگ اصناف در چرخه های مختلف اقتصاد هستیم.



قشر زحمتکش اتاق اصناف شهرستان لنگرود با برخورداری از روحیه تلاش و پایبندی به اصول و ارزش ها، کارنامه درخشانی را از خود بر جای نهاده و در تمام مراحل همراه مردم بوده و نقش آنان در بهبود فضای کسب وکار، کارآفرینی، اشتغال و شکوفایی اقتصاد بی بدیل است.



گستردگی این نقش تا آنجا پیش رفته که در بیشتر صحنه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و...شاهد حضور مؤثر و آگاهانه بازاریان و اصناف بوده ایم و به جرأت می توان از این قشر به عنوان بازویی برای دولتمردان در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی نام برد.



 



این جانب در پایان به همه دوستان عرصه کسب وکار و اعضای محترم اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان لنگرود، فرارسیدن روز اصناف را تبریک گفته و برای همگان دوام توفیقات را از درگاه خداوند مسئلت می نمایم.



 



بهمن کامکار - سخنگوی شورای شهر لنگرود



یکم تیرماه 1397
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان