ناصر محمودی فر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور مجوز لازم برای پخش دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال در استادیوم یکصدهزار نفری این مجموعه و با تاکید بر رفع نواقص قبل در مورد آنها توضیح داد.

وی با یادآوری اینکه برای پخش مستقیم دیدار ایران و اسپانیا دقیقا ظهر همان روز مجوز پخش در ورزشگاه آزادی صادر شد، تصریح کرد: بر همین اساس و به خاطر فاصله زمانی کمی که داشتیم، تنها یک ساعت مانده به آغاز بازی درهای ورزشگاه به روی خانواده ها باز شد. در واقع ما امکان تست و امتحان خیلی از امکانات قبل از پخش بازی را نداشتیم و به خاطر همین محدودیت ها با مشکلاتی مواجه شدیم که تمام آنها برای دیدار دوشنبه شب برطرف شده است.

مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی با اشاره به نواقصی که برای پخش دیدار تیم های ایران و اسپانیا در مجموعه ورزشی آزادی وجود داشت و همین موارد باعث مطرح شدن انتقاداتی شده بود، گفت: یکی از مهمترین موارد در مورد نمازخانه بود، این در حالی است که ما پیش از این و برای دیدار شهرآورد تهران تمام اقدامات لازم برای استفاده بهینه از نمازخانه را انجام داده بودیم، طوری که نمازخانه به طور کامل رنگ آمیزی شده بود و موکت های نو نیز برای آن خریداری و پهن شده بود.

وی در این رابطه ادامه داد: بر این اساس نمازخانه برای استفاده در شبی که دیدار ایران و اسپانیا برگزار شد، هیچ مشکلی نداشت، چون به لحاظ زیرساختی کاملا آماده بود اما از آنجا که شرایط پخش این دیدار در استادیوم یکصدهزار نفری خیلی ویژه، خاص و سخت بود و در فاصله ای کوتاه انجام قطعی آن نهایی شد، نتوانستیم خدمات شایسته ای از این حیث ارائه دهیم.

به گفته این مقام مسئول، برای استفاده از نمازخانه پیش از دیدار ایران و پرتغال که دوشنبه شب برگزار می شود و پخش مستقیم آن هم در استادیوم یکصدهزارنفری انجام می شود، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی به دیگر اقداماتی که در رابطه با رفاه بهتر خانواده های مراجعه کننده به این مجموعه برای تماشای دیدار ایران و اسپانیا انجام شده است، اشاره کرد و یادآور شد: استفاده از سرویس بهداشتی سیار با تفکیک زنانه و مردانه بودن آن دیگر اقدامی است که برای این بازی لحاظ خواهد شد.

محمودی فر در بخش دیگری از گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در راستای تامین رفاه و امنیت مراجعه کنندگان به ورزشگاه آزادی بسیاری مسائل لحاظ شده است، گفت: از جمله این موارد هماهنگی برای استفاده از اتوبوس برقی در محدوده داخلی ورزشگاه است تا افراد مراجعه کننده بتوانند از درب ورودی یا پارکینگ تا محل استادیوم یکصدهزارنفری با اتوبوس های برقی تردد داشته باشند. در این زمینه با پیمانکاران مربوطه مذاکرات خوبی داشته ایم و در صورت جمع بندی نهایی، قطعا طرح مورد نظر اجرا می شود.

این مقام مسئول در ورزشگاه آزادی با توصیه اینکه افراد و خانواده ها از وسیله نقلیه شخصی برای مراجعه به ورزشگاه آزادی استفاده کنند، گفت: البته به دنبال انجام هماهنگی های لازم با شرکت اتوبوسرانی هستیم اما با توجه به اینکه دیدار ایران و اسپانیا ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می شود و نیمه شب به پایان می رسد، بهتر است افراد با وسیله نقلیه شخصی به ورزشگاه بیایند تا برای برگشت مشکلی نداشته باشند.

وی در همین رابطه تاکید کرد: البته هماهنگی های لازم صورت خواهد گرفت تا افرادی که نمی توانند از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند بعد از پایان بازی و برای بازگشت از مترو استفاده کنند که تا میادین اصلی شهر خدمات رسانی خواهد داشت.

مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی همچنین در رابطه با اقدامات فنی برای پخش بهتر و باکیفیت تر دیدار تیم های ایران و اسپانیا در استادیوم یکصدهزارنفری این گونه توضیح داد: پرده نمایش استادیوم جابه جایی کلی در استادیوم دارد طوری که تماشای بازی بر روی آن برای جمعیت حاضر خیلی بهتر خواهد بود. نواقص سیستم صوت به طور کامل اصلاح و برطرف شده است، ضمن اینکه سیستم نورپردازی نیز به گونه ای اصلاح شده که به هنگام پخش بازی، استادیوم در تاریکی مطلق نباشد و هاله ای از نور- به اندازه ای که مشکل ساز نباشد- در میان جمعیت قرار بگیرد.

ناصر محمودی فر همچنین در رابطه با قیمت بلیت برای تماشای دیدار تیم های ایران و پرتغال گفت: بهای بلیت برای افرادی که طبقه اول را برای تماشای این بازی انتخاب کنند ۱۵ هزار تومان است و برای طبقه بالا این مبلغ ۱۰ هزار تومان تعیین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دوشنبه شب برگزار می شود. تیم ملی فوتبل ایران در دیدار اول خود موفق به شکست یک بر صفر مراکش شد و در دیدار دوم با همین نتیجه مقابل اسپانیا شکست خورد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان