پیروزی ایران در ست نخست مقابل آلمان

۱۳۹۷/۰۴/۰۳ ۱۸:۳۹ چاپ کد خبر: 97624


به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال امروز در آخرین بازی خود در لیگ ملت های والیبال، از ساعت ۱۹ در سالن آزادی مقابل آلمان صف آرایی کرد. ایگور کولاکوویچ تیم را با ترکیب مشابه روز گذشته روانه زمین کرد. میلاد عبادی پور، سامان فائزی، سعید معروف، صابر کاظمی، علی شفیعی و مرتضی شریفی یاران شروع کننده تیم ملی در بازی بودند.

*ست نخست: ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران
​تیم ملی والیبال موفق شد از ابتدای ست نخست شروع خوبی داشته باشد و ۳ بر صفر از آلمان پیشی بگیرد. در ادامه نیز با نتیجه ۸ بر ۳ به استقبال نخستین تایم استراحت فنی رفت. تا پیش از دومین تایم استراحت فنی، آلمانی ها حملات خوبی داشتند و ۱۰ امتیاز حمله کسب کردند اما اشتباهات بسیار آنها باعث شد تیم ملی ایران۶ امتیاز تنها از روی اشتباهات آنها کسب کند، در دفاع نیز ایران خوب عمل کرد و  در نهایت با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ تیم ایران برنده نزد ایگور رود. اشتباهات آلمانی ها ادامه داشت و ایران در نهایت این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد. گوینده سالن در این ست بارها از تماشاگران خواست در زمان سرویس زدن المان سوت و فریاد بزنند تا تمرکز حریف از بین برود.

تیم ملی والیبال ایران در صورت پیروزی ۳ بر یک و یا ۳ بر صفر  در این رقابت به مکان ۹ جدول رده بندی صعود خواهد کرد.

پنج تیم برتر جدول رده بندی به همراه فرانسه(میزبان نهایی) به مرحله نهایی لیگ ملت ها صعود خواهند کرد. با توجه به اینکه فرانسهِ میزبان نیز در جمع این پنج تیم حضور داشت، تیم ششم جدول رده بندی نیز شانس صعود به مرحله نهایی را کسب کرد. تیم های روسیه، فرانسه، آمریکا، برزیل و صربستان پیش از آغاز رقابت های روز پایانی صعود خود را مسجل کرده بودند و امروز لهستان با شکست استرالیا دهمین پیروزی خود را کسب کرد تا دیگر تیم صعود کننده به مرحله بعد باشد. در جدول رده بندی مسابقات ابتدا تعداد بردها لحاظ می شود و در صورت برابری تعداد پیروزی ها امتیازات محسوب می شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان