به گزارش خبرنگار مهر، پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران در اخرین بازی لیگ ملت های والیبال مقابل آلمان، سرمربی تیم ملی والیبالف آلمان را شایسته پیروزی دانست.

کولاکوویچ در نشست خبری بیان کرد: می دانستم بازی در این سطح و در آخرین بازی لیگ ملت ها جذاب است. تشویق تماشاگران در کسب پیروزی ما تاثیر داشت. تیم مقابل قوی بود و هر دو تیم برای پیروزی جنگیدند.

وی ادامه داد: اگر آلمان پیروز می شد شایسته بود چرا که خیلی خوب بازی کرد اما تیم ایران از تماشاگران انرژی خوب دریافت کرد. از اینکه بازی آخر را پیروز شدیم رضایت دارم. نکته ای که باید اضافه کنم و مهم است اینکه  بعد از بازی کره گفتم یکی از بازیکنان بسیار به تیم کمک کرد، فرهاد قائمی آن بازیکن بود، او همیشه آماده است و به تیم انرژی می دهد، دوست داشتم نام قائمی در تیتر خبرها قرار گیرد.

او در پاسخ به این سوال که در لیگ ملت های والیبال چه دستاوردی برای شما مهم بود؟ گفت: خیلی پاسخ به این سوال آسان نیست. قبلا گفتم تلاش ما این است که در تمام بازی ها پیروز شویم. حالا نیز که هدف ما رقابت های جهانی است یک سری از مصدومیت ها مانند مصدومیت موسوی و غفور را داریم. قائمی نیز امشب مصدوم شد. این آسیب ها ما را از آرزوی اولیه دور کرد.

کولاکوویچ خاطرنشان کرد: سپس کیفیت بازی بازیکنان بود که تا حدودی نیز به این دستاورد رسیدیم، همانطور که تماشا کردید، امروز برخی از بازیکنان کیفیت بازی هایشان بالا رفته بود و این جای خوشحالی دارد. لازم است بگویم ما همیشه اهداف بالا را تصور می کنیم، اگر اینطور نباشد به هدف اصلی دست نخواهیم یافت، باید هدف را رو یa  هدف گذاری کرد تا b را کسب کنیم. پیش بینی قهرمان این دوره از رقابت ها سخت است اما ما هدف را از ابتدا بالا در نظر گرفتیم.

سرمربی تیم ملی درباره برنامه  خود در ایران گفت: چون مشکل ویزا دارم فعلا ایران هستم. امیدورام خیلی به طول نکشد چون خانوادم را خیلی وقت است که ندیده ام. از جولای تمرینات را آغاز می کنیم.

او درباره نگرانی ها در پست پاسور پس از رفتن معروف نیز گفت: نمی دانم چرا بسیاری از ایرانی ها دوست دارند معروف خدافظی کند. معروف خیلی خوب بازی می کند. علاوه بر این ما برای معروف جانشین داریم اما پاسور خوب نیاز به تجربه دارد. بعد از معروف در آینده نگران نباشید، وادی، فلاحت خواه و کریمی  به خوبی بازی می کنند و می توانند جانشین های خوبی باشند. وادی در مقابل آمریکا خوب بازی کرد.

کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که در رقابت های جهانی و المپیک نیز از ترکیب جوان استفاده می کند یا خیر؟ گفت: در لیگ ملت ها 21 بازیکن را اعلام کردم در آینده نیز لیست جدید اعلام می کنم و ترکیب جدید و قدیم نداریم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان