مهدی امیرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم ملی ایران برابر پرتغال که روز دوشنبه برگزار خواهد شد، گفت: باید این بازی را ببریم، خواستن توانستن است و اعتقاد دارم بازیکنان ما می توانند با پیروزی برابر پرتغال به دور بعد صعود کنند.

وی تاکید کرد: کی روش برنامه خاصی برای این دیدار دارد. او استاد اینگونه بازی هاست و معتقدم می توانیم با جنگندگی و پرس حریف پرتغال را با داشتن بازیکنی چون رونالدو شکست داده و به دور بعد صعود کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که تیم ملی باید با چه سیستمی برابر پرتغال به میدان برود، گفت: به اعتقاد من ما نمی توانیم در این خصوص صحبت کنیم. به طور حتم کی روش بازیکنان پرتغال را بارها آنالیز کرده و می داند با چه روشی باید مقابل این تیم هجومی قرار بگیرد البته با توجه به بردی که مقابل مراکش و بازی خوبی که برابر اسپانیا انجام داده ایم سرمربی پرتغال هم حساب ویژه ای روی تیم ما باز کرده و آنها هم استرس نباختن جلوی ما را دارند.

امیرآبادی در پاسخ به این سوال که چه نتیجه ای در این دیدار رقم خواهد خورد، گفت: پیش بینی این بازی بسیار سخت است اما با توجه به اعتماد به نفسی که بازیکنان ما در دو بازی گذشته به دست آورده اند اعتقاد دارم می توانیم برنده این دیدار باشیم.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان