جعفر مختاریفر در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار تیم های ایران و پرتغال اظهار داشت: پرتغال یک فوتبال کامل دارد. آنها در علم فوتبال، تجربه و داشتن ستاره و بازیکنان با تجربه به مراتب پیشتر از تیم ملی ایران هستند. شرایط دو تیم روی کاغذ می گوید شانس پرتغال به مراتب بیشتر از ایران است. شاید اگر ایران و پرتغال با همین شرایط فعلی ۱۰۰ بار با هم دیدار کنند پرتغال بالای ۸۰ بار برنده بازی شود. 

وی افزود: بعید است تاکتیک های تیم ملی برای این بازی تغییر کند و کی روش همچنان تیمش را با شیوه دفاع و ضد حمله به میدان می فرستد. این طبیعی است که ما نمی توانیم مقابل تیم پرتغال با شیوه های تهاجمی بازی کنیم چون در این صورت ممکن است تاوان سختی پس بدهیم. اما با همان شیوه ای که شگرد داریم مقابل پرتغال و دیگران به میدان برویم. ساختار دفاعی ما می تواند با تمرکز زیاد مهاجمان و رونالدو را مهار کرده و در ضد حملات خلق موقعیت کنیم و حتی در این بازی به گل و پیروزی برسیم. در همین جام تیم های بزرگی در بازی هایی که فکرش را هم نمی کردند شکست خوردند و پرتغال هم می تواند یکی از همان تیم ها باشد.

مختاریفر در ادامه بیان داشت: تیم یکدست و خوبی داریم که همه بازیکنان در آن سرباز هستند. این تیم ژنرال ندارد و تنها ژنرال آن خود کی روش است. این برگ برنده تیم ملی ما در جام جهانی است. بازیکنان بی ادعا اما در اختیار ما با فرمانبرداری کامل از کی روش نمایش خیره کننده ای در دو بازی اول تیم ملی داشتند.

ملی پوش سابق کشورمان گفت: ایران برای صعود به مرحله بعدی بدون شانس نیست و اگر بازیکنان ما در طول نود دقیقه تمرکزشان را از دست ندهند این امر میسر است. حسن کار اینجاست که مساوی هم در این بازی به سود پرتغال است و شاید آنها با دل خوشی به همین به آب و آتش نزنند تا فشار زیادی به تیم ملی کشورمان وارد نشود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان