بهزاد غلامپور در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: بازی ایران و پرتغال یک فینال واقعی است. یک فینال برای هر دو تیم. هر دو تیم به دنبال صعود هستند و صعود برای هر یک از این دو تیم در گروی پیروزی در این بازی می باشد. به همین دلیل به نظر من این بازی یک فینال واقعی برای هر دو تیم است.

دروازه بان سابق تیم ملی ایران می گوید: پرتغال تیم خیلی خوبی است که از یک فوق ستاره مثل رونالدو هم استفاده می کند و این بازیکن قدرت تیمی پرتغال را چند برابر می کند. مهار رونالدو کار بسیار مشکلی است اما نشدنی نیست. در صورتی که بچه های ما بتوانند از پس مهار این فوق ستاره بر بیایند شانس پیروزی برابر تیم خوب پرتغال و صعود به مرحله بعد را پیدا کنند، من یقین دارم که این تیم تا جمع چهار تیم برتر دنیا هم صعود می کند.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی در دو بازی قبلی بیان داشت: بچه های ما دو بازی خیلی خوب را پشت سر گذاشتند و غرور ملی ما را بر انگیختند. اسپانیا یکی از بهترین تیم های حال حاضر جهان است اما واقعا با زحمت ما را شکست داد. ما حتی شانس گل زدن به آنها را هم داشتیم که متاسفانه در دقایقی بدشانسی گریبان تیم ما را گرفت. بازیکنان ما در چارچوب کی روش و قوانین او حرکت کردند و شرح وظایف شان را به نحو شایسته انجام دادند.

ملی پوش سابق کشورمان در خصوص عملکرد تیم ملی در دو بازی گذشته بیان داشت: تیم ملی عملکرد ملی پوشان ما واقعا راضی کننده بود و آنها توانستند احترام جهانیان را به خود جلب کنند. ملی پوشان واقعا در این جام عملکرد چشمگیری داشتند.

غلامپور در ادامه بیان داشت: این تیم نقاط مثبت زیادی دارد اما بهترین نقطه مثبت این تیم همدل بودن و یک دست بودن شان است. خوبی تیم این است که همه بازیکنان در سطح هم هستند و به قول معروف تیم بازیکن بزرگتر و کوچکتر ندارد. بزرگتر، کوچکتر، کاپیتان، مربی، مدیر و همه کاره این تیم خود کی رو شاست  در این تیم فقط یک نفر حرف می زند که آن هم کی روش است. این یک نکته فنی بارز در این تیم می باشد.

دروازه بان پیشین تیم ملی کشورمان در خصوص این که کدام تیم ها تا به اینجای کار عملکرد بهتری داشته و شانس قهرمانی دارند بیان داشت: عملکرد تیم های بلژیک، فرانسه  روسیه از سایرین بهتر بوده اما به نظر من شانس تیم های برزیل و فرانسه برای قهرمانی در این دوره از مسابقات بیشتر از سایر تیم ها است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان