به گزارش خبرگزاری مهر، احد پازاج با بیان اینکه این مسابقات با توجه به اینکه جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی بود، در سطح خوبی برگزار شد، گفت: کشتی گیران عنوان دار و مطرحی از کشورهای مدعی جهان از جمله کشور میزبان در این تورنمنت شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: در این رقابت ها نمایندگانی از کشورهای قزاقستان، قرقیزستان و چین که جزو حریفان اصلی ما در بازیهای آسیایی هستند نیز با تمام قوا آمده بودند و کشتی گیران ما مبارزات خوبی داشتند و به جز چند کشتی گیر، سایر نفرات ما عملکرد مناسبی داشتند.

پازاج تصریح کرد: کشتی گیرانی همچون محسن حاجی پور، یوسف قادریان، محمدرضا گرایی، مهدی فلاح و علی ارسلان عملکرد مطلوبی در این تورنمنت بین المللی داشتند، اما محمد فقیری، رضا عباسی و حامد تاب در حد انتظار ظاهر نشدند و ما انتظار داشتیم کشتی های بهتری بگیرند.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی در پایان خاطرنشان کرد: پس از این مسابقات کادر فنی عملکرد کشتی گیران را ارزیابی خواهد کرد و نتایج این رقابت ها در تصمیم گیری های فنی و برای تعیین ترکیب تیم در بازیهای آسیایی جاکارتا و رقابت های جهانی مجارستان ملاک عمل خواهد بود.

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی نیز محسوب می شود در شهر گیور مجارستان برگزار شد که در پایان تیم ۸ نفره ایران توسط محسن حاجی پور و یوسف قادریان در اوزان ۶۳ و ۸۲ کیلوگرم به مدال طلا، محمدرضا گرایی و مهدی فلاح در اوزان ۶۷ و ۸۷ کیلوگرم به مدال نقره و علی ارسلان در وزن ۷۲ کیلوگرم به مدال برنز رسید.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان