به گزارش خبرنگار مهر، اولین تمرین آبی پوشان برای شروع فصل لیگ هجدهم از ساعت ۱۱ در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار شد.

 در این تمرین سیدمهدی رحمتی، مهدی قائمی، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، روح الله باقری، آرمین سهرابیان، مرتضی آقاخان، میثم تیموری و چند بازیکنان تیم امید حضور داشتند.

سرمربی آبی پوشان ۳۰ دقیقه قبل از شروع تمرین در ورزشگاه صنایع دفاع حضور پیدا کرد و با تک تک بازیکنان روبوسی کرده و برای بازیکنان جدید آرزوی موفقیت کرد.

وینفرد شفر دقایقی به طور اختصاصی با خسرو حیدری صحبت کرد. همچنین در جمع بازیکنان در خصوص بازی ایران و پرتغال به گفتگو نشست. 

مسئولان ورزشگاه صنایع دفاع تا دقایقی قبل از شروع تمرین در حال آماده کردن زمین چمن بودند تا بازیکنان بتوانند در یک زمین مناسب، تمرین خود را آغاز کنند.

نصرالله عبدالهی سرپرست استقلال به محض دیدن وینفرد شفر و دیگر اعضای کادر فنی آنها را در آغوش گرفت و دقایقی با آنها به طور اختصاصی صحبت کرد.

سرمربی استقلال به محض دیدن یکی از مسئولان اجرایی باشگاه، پیگیر پاسپورتش بود که ببیند توانسته است گذرنامه وی را از فرودگاه امام دریافت کرده باشد یا خیر.

بازیکنان و اعضای کادر فنی با لباس های جدید در تمرین حاضر شدند.

پس از صحبت های شفر با بازیکنان در رختکن، آنها به زمین آمده و زیر نظر بیژن طاهری شروع به کارهای استقامتی و آمادگی جسمانی کردند.

در تمرین امروز الهیار صیادمنش و فرشاد محمدی مهر بازیکنان جدید استقلال با هماهنگی کادر فنی غایب بودند.

 بازیکنان استقلال پس از دویدن و گرم کردن زیر نظر اعضای فنی به کارهای سرعتی و کششی پرداختند. بخش بعدی سرمربی استقلال بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرده تا در نیمی از زمین یک فوتبال درون تیمی سبک را برگزار کنند.

 آبی پوشان فردا جهت آماده سازی هر چه بیشتر در ورزشگاه زمین صنایع دفاع برای شروع لیگ هجدهم انجام دهند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان