به گزارش خبرنگار مهر، در هفتمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در گرگان، ظهر دوشنبه تالوکاران در هفت فرم دیگر به اجرا پرداختند که در این فرم ها هم مانند روز نخست ایرانی ها قهرمان شدند.

در فرم نان چوان، مصطفی حسن زاده از پارس جنوبی با ۹.۳۰ امتیاز مدال طلا را کسب کرد، امیرحسین رمضانی از گرگان با ۹.۲۸ امتیاز دوم شد و نرای کومار از هندوستان با ۸.۹۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در فرم دائو شو، امیرمحمد رضایی از گرگان با ۹.۲۳ امتیاز قهرمان شد و گلاب شاه عمری از افغانستان با ۸.۱۵ امتیاز مقام دوم را کسب کرد.

در فرم جیان شو، بهروز بخشی زاده با ۹.۲۸ امتیاز و سامان احمدی از با ۹.۲۷ امتیاز هر دو از پارس جنوبی به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند و آدیتا کومار از هندوستان با ۹.۲۱ امتیاز سوم شد.

در فرم تای چی جیان، علی وطن خواه از پارس جنوبی با ۹.۳۳ امتیاز موفق به کسب مدال طلا شد، محمد یزدانی از گرگان با ۹.۳۰ امتیاز مقام دوم را کسب کرد و ماکومبا متل از هندوستان با ۹.۲۰ امتیاز سوم شد.

در فرم نان گوان، مصطفی حسن زاده از تیم پارس جنوبی با ۹.۳۶ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، امیرحسین رمضانی از گرگان با ۸.۹۸ امتیاز دوم شد و جمشید ابرام از افغانستان با ۸.۹۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

در فرم گون شو، امیرمحمد رضایی از گرگان با ۹.۲۵ امتیاز قهرمان شد و گلاب شاه عمری از افغانستان با ۸.۰۸ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

در فرم چیانگ شو، سامان احمدی و بهروز بخشی زاده هر دو از پارس جنوبی به ترتیب با ۹.۲۸ و ۹.۲۶ امتیاز، اول و دوم شدند و آدیتا کومار از هندوستان با ۸.۸۵ امتیاز سوم شد.

روز گذشته هم در فرم های چانگ چوان، نان دائو و تای چی چوان، مدال های طلا و نقره سهم ایرانی ها شده بود.

لازم به ذکر است؛ در هفتمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس که به میزبانی گرگان در حال برگزاری است، تیم های پارس جنوبی، گرگان، ویتنام، هندوستان، پاکستان، افغانستان، ارمنستان، لبنان و سوئد در ۹ وزن ساندا و ۱۰ فرم تالو با یکدیگر رقابت می کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان