امیر خوش خبر در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اعزام تیم ملی والیبال به بازی های آسیایی جاکارتا گفت: حضور تیم ملی در جاکارتا قطعی است. بعد از صحبت های ضیایی با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به دلیل اهمیت کسب مدال طلا و روی سکو قرار گرفتن والیبالیست ها قرار شد تیم ملی به این بازی ها اعزام شود.

سرپرست تیم ملی والیبال در ادامه افزود: در ابتدا تصمیم داشتیم بخشی از بازیکنان تیم ملی را بازی های آسیایی اعزام کنیم و بخشی دیگر از بازیکنان نیز برای حضور در رقابت های جهانی تمرینات خود را پیگیری کنند اما با این کار تیم ملی ضعیف می شد و شانس کسب مدال در جاکارتا کاهش پیدا می کرد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا یک تیم قوی را راهی بازی ها کنیم.

وی یادآور شد: البته در ورزش هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

خوش خبر در واکنش به این موضوع که کسب مدال جهانی اهمیت بیشتری دارد و تیم ملی باید تمام تمرکز خود را روی این رقابت ها بگذارد، گفت: طبیعی است، تیم ملی باید با تمرکز بیشتر بتواند تمرینات خود را پیگیری کند و سر حال به رقابت های جهانی اعزام شود. همچنین اینکه تیم ملی با چه شرایطی از بازی های آسیایی بازگردد و خود را برای رقابت های جهانی آماده کند؟، مسئله ای است که باید به آن فکر کرد.

سرپرست تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: حضور در بازی های آسیایی هم می تواند خوب باشد و هم بد؛ ما می توانیم به این بازی ها به چشم یک فرصت نگاه کنیم. تیم هایی مانند چین و ژاپن و حتی کره جنوبی از رقبای اصلی ما هستند و اگر تیم ملی نتواند مقابل این تیم ها نتیجه خوبی کسب کند، طبیعی است که بازیکنان سرخورده و ضعیف به استقبال رقابت های جهانی خواهند رفت. با همه اینها ما تمام این مسائل را به فال نیک می گیریم. طبیعی است کسانی که تصمیم گرفته اند تمام موارد را در نظر گرفته اند.

خوش خبر با بیان اینکه سعی تیم ملی والیبال کسب مدال طلا در بازی های آسیایی است، گفت: حضور در بازی های آسیایی و کسب مدال طلا برای والیبال خوب است، هرسال یک طلا داشتن برای والبیال خوب است. ما سعی می کنیم به بازی های آسیایی به این چشم نگاه کنیم که در مدت حضور خود در جاکارتا سالن تمرین، بدنسازی، رستوران  و غیره در اختیار ما است و ما می توانیم بهترین برداشت را از آنها کنیم. ضمن اینکه تیم ما در رقابتهای لیگ ملت ها پوست کلفت شده و شاید اگر این شرایط در گذشته برای ما پیش می آمد نمی توانستیم به راحتی از پس آن برآئیم.

وی افزود: تیم ملی پس از حدود یک ماه بازی فشرده در لیگ ملت ها سه بازی مهم در تهران برگزار کرد که موفق شد هر سه بازی را پیروز شود. در بازی های آسیایی جاکارتا نیز احتمال می دهیم که تیم ملی از پس این کشورها برآید.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره زمان آغاز اردوهای تیم ملی برای حضور در جاکارتا اظهارداشت: از ۲۶ تیرماه تمرینات را آغاز خواهیم کرد. بازیکنان سه هفته استراحت خواهند داشت و سپس وارد اردوها می شوند. نخستین تمرکز ما برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا است و در ادامه رقابت های پیش رو. 

خوش خبر درباره لیست اعزامی به جاکارتا گفت: لیست آماده است و از طریق سایت فدراسیون اعلام می شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان