به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم سالگرد شهید سیف الله عبدالکریمی نخستین نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران باوفای امام (ره) در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: از بدو انقلاب دشمن با روش های مختلف تلاش کرد تا از ریشه کردن انقلاب اسلامی جلوگیری و ساقط کند ولی با هدایت رهبری و اراده ملت در پشتیبانی آن هیچ گاه موفق نشدند.  

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب سنگر سازی در اکثر کشورهای جهان شده است افزود: تفکر انقلاب و اسلام هرروز در حال گسترش است و علی رغم کارشکنی های استکبار هرروز به جمع انقلابیون در جهان و مبارزان با استکبار افزوده می شود.

 

امام جمعه لنگرود با اذعان به اینکه استکبار همواره به دنبال براندازی انقلاب اسلامی و سلطه بر کشور ایران است تصریح کرد: هر بلایی جز وبا مانند تحریم، فشارهای اقتصادی، براندازی و فتنه، جنگ تحمیلی و غیره بر سر ایران آمد ولی فشارها به مردم باعث نشد تا دشمن به نقشه شوم خود برسد و از آرمان های خود عقب بنشینند.

 

سلیمانی با تأکید بر اینکه وظیفه مسئولان خدمت به مردم است گفت: برخی وقتی به سمت و جایگاهی دست پیدا می کنند به جای مسئولیت پذیری، خوپذیری دارند و بیشتر به دنبال کارهای خود هستند تا مردم.

 

وی با اذعان اینکه همه باید صحنه امروز جامعه را درک کنیم بیان کرد: امروز یکی از مهارت های ما باید این باشد که صحنه را به خوبی درک کنیم و صحنه امروز در جهان جنگ اقتصادی است که غفلت از آن باعث ضرر بزرگی می شود.

 

امام جمعه لنگرود با اشاره به راه حل های موجود برای مقابله با جنگ اقتصادی خاطرنشان کرد: نیاز امروز کشور برای مقابله با جنگ اقتصادی برجام داخلی است که دولت و ملت در برنامه جامع مشترکی برای عبور از این صحنه جنگ و حل مشکلات داخلی در یک صف مشخص گام بردارند.

 

سلیمانی با بیان اینکه مردم از شیشه های دودی مسئولین رنج می برند افزود: نخستین کسی که دست به تشریفات زد معاویه بود و این اقدام باید توسط مسئولین انقلاب اسلامی به دلیل فاصله بین مردم و مسئولین دوری شود.

 

وی گفت: مردم به انقلاب و تلاش مسئولین اعتقاددارند ولی باید صداقت مسئولین نیز دیده شود و مردم مشاهده کنند که مسئولین برای تمرکز ثروت تلاش نمی کنند بلکه برای توزیع عادلانه ثروت گام برمی دارند.

 

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه سوداگران و منفعت طلبان داخلی گل به خودی می زنند تصریح کرد: طولانی کردن پرونده های قضایی مردم را بدبین می کند و مبارزه با مفسدان اقتصادی و دانه درشت ها نیز می تواند قدرشناسی مردم به انقلاب را بیشتر کند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان