هجمه ناروایی روی سردار و طارمی بود

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ ۰۱:۰۳ چاپ کد خبر: 98130


به گزارش خبرنگار مهر، وحید امیری شامگاه شنبه در برنامه تلویزیونی شبکه افلاک گفت: متولد روستای «دره بادام» از توابع بخش چگنی هستم، تا سال اول دبیرستان در روستا زندگی می کردیم، در شهرستان چگنی گاهی مسابقات منطقه ای برگزار می شد و به زعم خیلی از دوستان و مربیان من پتانسیل های لازم را در فوتبال داشتم، خیلی های دیگر هم بودند که اگر شرایط فراهم بود به همین جایگاه می رسیدند.

وی ادامه داد: در شهرستان چگنی امکانات آنچنانی نبود و به خرم آباد آمدیم، سه سالی هم در خرم آباد اتفاق خاصی از لحاظ فوتبالی برای من نیفتاد، تا اینکه وارد دانشگاه شدم و با تلاش و پشتکار و انرژی مضاعفی که پدرم داشت و باعث دلگرمی من بود، در تست ها شرکت کردم و عضو تیم فوتبال دانشگاه شدم، با تیم دانشگاه در منطقه ۵ کشور توانستیم مقام قهرمانی را کسب کنیم، آن زمان ۲۰ ساله بودم.

عضو تیم ملی فوتبال ایران افزود: از آن پس بازی های دوستانه ای با تیم های استانی داشتیم،  در آنجا توانستم به تیم پرسپولیس خرم آباد راه پیدا کنم که همان سال به «داتیس خرم آباد» تغییر نام داد، یک سال در خدمت این تیم بودم و بعد هم به کوثر خرم آباد رفتم؛ به هر روی استارت فوتبالم در خرم آباد بود.

امیری با اشاره به اینکه برای رسیدن به موفقیت باید یکسری مشکلات را تحمل کرد، و حفظ موفقیت هم شرایط سختی دارد، اظهار داشت: اولین گام من برای دیده شدن در تیم گهر دورود بود که اتفاقاتی افتاد و آن تیم هم منحل شد و پس از آن به تیم نفت مسجد سلیمان رفتم و دو سال از بهترین سال های فوتبالی من در این تیم بود.

وی در خصوص موقعیت گل طارمی در لحظات پایانی بازی مقابل با پرتغال نیز گفت: برای یک مهاجم لذت فوتبال گل زنی و موفقیت تیم است، هیچ بازیکنی دوست ندارد خود را خراب کند و مدام دنبال این است که خود را ثابت کند و خود را بالا ببرد، در آن لحظات طارمی تحت فشار بود.

عضو تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: هجمه ناروایی روی سردار و طارمی بود و به همین دلیل ما همه دوست داشتیم واقعا گل زنی کنند، امید اول گل زنی ما این دو نفر بودند، اما در دقیقه ۹۵ با آن شرایط خستگی روحی، خستگی عضله و اینکه ما روبه روی تیم بزرگ پرتغال بازی می کردیم، فکر می کنم هرکسی اگر یک ثانیه خود را جای طارمی می گذاشت شاید این هجمه ها ایجاد نمی شد.

امیری افزود: به هر روی مردم ما دوست داشتند بازی را ببریم، اما امیدوارم این تیم سالیان سال با این قدرت در دنیا عرض اندام کند.

وی همچنین یادآور شد: پنالتی که علیرضا گرفت از یک گل برای من بیشتر ارزش داشت.

عضو تیم ملی فوتبال ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فوتبال شرایط حساسی دارد، ناملایمات زیادی در آن وجود دارد، گفت: اگر کسی می خواهد در فوتبال موفق شود باید برای عشق و علاقه خود با تمام وجود تلاش کند، شاید برخی فکر کنند در خرم آباد نمی شود اما اگر خدا بخواهد و تلاش کنند می توانند موفق شوند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان