به گزارش خبرنگار مهر، تمرین صبح امروز آبی پوشان از ساعت ۱۰:۳۰ در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شد.

* با اینکه روز گذشته دکتر ستوده و دستیارش در تمرین حضور پیدا کرده بودند، اما امروز تنها فیزیوتراپ به تمرین آمده بود و خبری از پزشک تیم نبود.

* با توجه به اینکه سرمربی استقلال عنوان کرده بود تیام و جباروف به تهران خواهند آمد تا قرارداد خود را با آبی پوشان تمدید کنند، اما هنوز خبری از این دو بازیکن نیست و همه همچنان منتظر حضور این دو بازیکن تأثیرگذار هستند.

* بحث رفتن امید ابراهیمی از استقلال به قطر، سوژه این روزهای تمرین آبی پوشان است و آنها پیگیر این موضوع از طریق خسرو حیدری هستند تا ببینند ابراهیمی به استقلال بازخواهد گشت یا به قطر خواهد رفت. ابراهیمی و حیدری باجناق هستند.

* قبل از شروع تمرین، وینفرد شفر دقایقی با بازیکنان صحبت کرد، سپس آنها زیر نظر مربی بدنساز به کارهای بدنی مشغول شدند و در آیتم بعدی کار با توپ را انجام دادند.

* بخش بعدی تمرین اختصاص به بازی آقاوسط داشت، سپس یک فوتبال چهار نفره با دروازه کوچک. در آیتم بعدی بازیکنان یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند که وینفرد شفر مرتباً از بازیکنانش می خواست نکات فنی را انجام دهند.

* آیتم پایانی اختصاص به مرور کارهای سرعتی داشت که فیلیپ این تمرین را به عهده داشت.

* تمرین بازیکنان استقلال پس از ۹۰ دقیقه به پایان رسید و به احتمال زیاد قرار است آبی پوشان عصر امروز نیز تمرینات خود را جهت آمادگی بیشتر در ورزشگاه صنایع دفاع برگزار کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان