به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، با پایان دیدار تیم ایران برابر هند و پیروزی تیم ایران که منتج به جهانی شدن نوجوانان ایران شد،  ضیایی با حضور در رختکن تیم نوجوانان اعلام کرد که بازیکنان برای کسب سهمیه جهانی پاداش ویژه دریافت خواهند کرد..

 احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال بعد از پایان مسابقه به همراه امیر حسین منظمی دبیر، ابراهیم فیروزی رئیس کمیته داوران، فرج الله فرج اللهی رئیس هیات والیبال استان آذربایجان شرقی در رختکن حاضر شدند تا ضمن تبریک بابت این نتیجه درخشان و خسته نباشید به بازیکنان، خبر پرداخت پاداش ویژه به بازیکنان را اعلام کنند.

احمد ضیایی در جمع بازیکنان گفت: شرافت و انسانیت باید در اولویت کار شما باشد و در سایه این دو سایر دستاورد ها به دست خواهد آمد. دل مردم ایران را با این نتیجه شاد کردید و امیدوارم در دو بازی آینده بهترین عملکرد را از خود نشان داده و بیش از این باعث شادی مردم شوید.

محمد وکیلی سرمربی تیم ایران بابت حضور  ضیایی تشکر کرد و گفت: تیم ایران یکی از بهترین، قد بلند ترین و فیزیکی ترین ها در جهان است و در فرصت کمی که داشتیم تمرینات خوبی را انجام دادیم و حیف بود که این تیم که از نسل های طلایی می شود، به مسابقات جهانی نرود. اکنون برای شادی زود است و دو برد دیگر را هدف گذاری کردیم و سپس شادی اصلی را انجام می دهیم و  برای مسابقات جهانی اماده می شویم.

امیرحسین منظمی ضمن تبریک این پیروزی بازیکنان ایران را به تعهد و تمرکز و حساسیت بیشتر برای دو بازی آینده دعوت کرد و ابراز امیدواری کرد این تورنمنت با قهرمانی ایران به پایان برسد.

ایران در مرحله بعدی و مسابقه نیمه نهایی برابر تیم ژاپن قرار خواهد گرفت.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان