به گزارش خبرگزاری مهر، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم که ۱۸ نفر حضور دارند، امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف الیاس یانداروف از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی گیران آمریکا و ازبکستان کشتی می گیرد.

در وزن ۵۱ کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با واچیک ساکیان از روسیه مبارزه می کند و در صورت برتری مقابل این کشتی گیر در دور دوم به مصاف برنده کشتی گیران تونس و ترکیه می رود. در این وزن ۲۲ نفر شرکت کرده اند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۲۸ کشتی گیر حضور دارند، شاهین بداغی در دور اول به مصاف فیلیپ مومی از آمریکا می رود و در صورت گذر از این حریف در دور دوم با برنده کشتی گیران روسیه و کرواسی کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمدمهدی هداوند در دور نخست با سیمون بورکنهاگن از سوئد مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان روسیه و ازبکستان می رود. در این وزن ۲۹ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۲۱ کشتی گیر شرکت کرده اند، محمد نصرتی در دور اول با آرتور وق از مجارستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دور در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان لهستان و ترکیه می رود.

رقابت های اوزان فوق از ظهر فردا (به وقت ایران) آغاز و یکشنبه شب با معرفی نفرات برتر به پایان می رسد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان