به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز آبی پوشان از ساعت ۱۸ در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شد.

* عباسی ملکی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در تمرین حاضر شد و پس از گفتگو با سرمربی استقلال، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد  

* پندار توفیقی دبیر هیات مدیره هم در تمرین حاضر شد و دقایقی با وینفرد شفر به طور خصوصی صحبت کرد. صحبت های این دو بیشتر در خصوص وضعیت مامه تیام، ووریا غفوری، امید ابراهیمی و مجید حسینی بود که سرمربی استقلال به شدت پیگیر وضعیت این چهار بازیکن است.

* داریوش شجاعیان هافبک مصدوم استقلال که این روزها گفته می شود باید استقلال را ترک کند در تمرین حاضر شد و پس از خوش و بش با بازیکنان، دقایقی را با وینفرد شفر و توفیقی صحبت کرد.

* سرمربی استقلال که صبح امروز به تهران بازگشته بود قبل از شروع تمرین دقایقی با دستیاران خود در خصوص تمرینات دو روز گذشته صحبت کرد و سپس ضمن خوش و بش با بازیکنان و ابراز رضایت از وضعیت داریوش شجاعیان، تمرینات را به عهده گرفت.

* پس از صحبت های سرمربی آبی پوشان، بازیکنان حدود ۳۰ دقیقه زیر نظر مربی بدنساز به کارهای بدنی پرداخته، سپس محور اصلی تمرینات، مرور کارهای تاکتیکی بود که سرمربی استقلال و دستیارانش به دقت زیر نظر داشته و از بازیکنانشان می خواستند با دقت تمام این تمرین را انجام دهند.

* بخش بعدی تمرین آبی پوشان یک فوتبال درون تیمی بود که سرمربی استقلال در اواسط بازی، بازیکنان را به دور خود جمع کرد و نکات فنی را به آنان گوشزد کرد.

* آیتم پایانی تمرین اختصاص به کارهای بدنی و سرد کردن داشت که مربی بدنساز از بازیکنان می خواست کارهای بدنی شان را با جدیت بیشتری انجام داده تا از آمادگی کامل برخوردار شوند.

* تیم فوتبال استقلال تهران فردا تمرینات خود را جهت آمادگی هر چه بیشتر برای شروع لیگ هجدهم در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار خواهد کرد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان