به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حسن حسین دوست در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه لنگرود با اشاره به دشمنی همیشه استکبار با انقلاب اسلامی و مردم ایران اظهار کرد: آمریکا از آغاز انقلاب تاکنون برای براندازی انقلاب و ساقط سازی آن تلاش کرد که با برنامه ریزی انواع نقشه ها سعی در تغییر رفتار مردم را داشت.



 



وی با بیان اینکه دشمن هیچ وقت به خواسته خود درباره سقوط نظام نمی رسد افزود: استکبار متوجه شده که در تغییر رفتار مردم نیز نمی توانند آن چنان موفق باشند و امروز با عملیات های مختلف به دنبال ساقط کردن مستقیم انقلاب است.



 



کارشناس سیاسی با بیان اینکه استکبار سه روش را در پیش گرفته است گفت: دامن زدن به اختلافات داخلی و صحنه سازی، ناامن کردن مرزها و تشدید تحریم ها برنامه های دشمن علیه انقلاب اسلامی است که لازم است هوشیاری مردم نسبت به اقدامات دشمن بیشتر شود.



 



حسین دوست با بیان اینکه دشمن از بستر اعتراضات و مطالبات درست مردم سوءاستفاده می کند خاطرنشان کرد: دشمن از هر طریقی تلاش می کند تا جلو تعامل ایران با دیگر کشورها را بگیرد و در این مسیر از هیچ اقدامی دست نمی کشد.



 



وی با اشاره به وعده های روحانی در ایام انتخابات تصریح کرد: بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم یکی از محوری ترین وعده های انتخاباتی دولت بود که برای تحقق آن از مسیر تعامل با دیگر کشورها و گسترش روابط خارجی بود که در این زمینه اشتباهاتی نیز صورت گرفت.



 



کارشناس سیاسی با بیان اینکه قرار بود برجام وضعیت اقتصاد کشور را بهبود ببخشد گفت: بااینکه ایران هنوز بر سر وعده های خود در قبال برجام ایستاده و همه را اجرایی کرده ولی طرف مقابل نه تنها به وعده های خود عمل نکرد بلکه زیر آن نیز زده اند.



 



حسین دوست با ارائه راهکارهای اقتصادی جهت توسعه در کشور بیان کرد: تعصب به تولید و حمایت از کالای داخلی موجب پیشرفت اقتصاد در هر کشوری می شود که این مهم باید در کشور نیز تقویت شود.



 



وی با بیان اینکه نباید اقتصاد ما در اختیار نفت باشد افزود: باید مدیریت ایجاد سرمایه از نفت دست ما باشد نه اینکه فقط به نفت متکی باشیم، باید ب ای درآمدزایی از روش های به صرفه دیگر نیز طرح ریزی و اجرایی شود.



 



کارشناس سیاسی با اشاره به نقش مهم مردم در ایجاد اشتغال، رشد و بهبود اقتصادی در کشور تصریح کرد: سرانه مصرف ایران در برخی لوازم و کالاها از کل جهان نیز بیشتر است و باید برای توسعه اقتصاد کشور مردم نیز مصرف کالاهای غیرضروری را کنار بگذارند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان