خوش بینی به دشمن محکوم به شکست است

۱۳۹۷/۰۴/۱۸ ۱۹:۴۹ چاپ کد خبر: 98973
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالجواد شمس الدین عصر امروز در یادواره 29 شهید نالکیاشر لنگرود با تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: حضور در یادواره های شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت های آنان و آرمان های انقلاب است.

وی با اشاره به گسترش مکتب اسلام در زمان امام صادق (ع) افزود: نقل شده که در دانشگاه امام صادق بیش از چهار هزار نفر در مکتب این امام تعلیم دیدند تا به معرفی دین اسلام بپردازند که نسبت به جمعیت آن روز تعداد این افراد چشم گیر و قابل توجه است.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه ایران دارای فرهنگ غنی و باارزش است گفت: انقلاب اسلامی ایران موجب دگرگونی و تحول بزرگی در کشور و حتی جهان شده که به عنوان یک الگو از آن استفاده می شود.

شمس الدین با اشاره به دشمنی های همیشگی استکبار با انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی از روز اول تاکنون با کارشکنی های استکبار روبرو بوده و تحریم ها و کارشکنی ها علیه ایران و انقلاب اسلامی چیز جدیدی نیست.

وی با بیان اینکه ملت اسلام با اتکا به خدا و شهدا و پیروی از ولایت فقیه در مقابل هیچ توطئه ای سر تعظیم و تسلیم فرود نمی آورد تصریح کرد: خدا در قران فرموده که دشمن نمی تواند به کمک شما بیاید و اگر منتظر کمک از دشمن باشیم اگر نگوییم توهم است ساده لوحی بیش نیست.

امام جمعه بندرانزلی با تأکید بر اینکه خوش بینی به دشمن محکوم به شکست است خاطرنشان کرد: ملت ایران حاضر به کرنش در مقابل دشمن نیست و همیشه پای آرمان های انقلاب اسلامی پایدار بوده است.

شمس الدین با بیان اینکه برافراشته بودن پرچم اسلام حاصل تلاش ها و رنج های اولیا و معصومین است افزود: تمام سعی و تلاش دشمن این است تا میان امامت و امت جدایی بیندازند و برای رسیدن به این هدف از هیچ اقدامی دریغ نمی کند.

وی با اشاره به برنامه ریزی های دشمن در فضای رسانه ای و شبکه های اجتماعی و ماهواره ای گفت: دشمن نوک پیکان تمام دروغ پراکنی ها و شایعات را شخص رهبری قرار داده تا رهبری را در نزد مردم بی اعتبار کند.

امام جمعه بندرانزلی با اشاره به فتنه انگیزی و ایجاد تفرقه در بین ملت ایران تصریح کرد: فتنه 88 یکی از نقشه های برنامه ریزی شده دشمن علیه ایران بود که با مدیریت رهبری کنترل شد و صف مردم از اغتشاش گران جدا شد و فتنه 88 درس عبرتی برای مردم شد تا در زمان بیان مطالبات خود را از اغتشاش گران جدا و مطالبه قانونی کنند.

شمس الدین با بیان اینکه تا زمانی که اطاعت پذیری مردم از ولایت فقیه وجود دارد دشمن هیچ گاه موفق نخواهد شد خاطرنشان کرد: هر کس در هر منصبی که با دشمن همراه شد در سیل خروشان مردم انقلابی حذف خواهد شد و مردم اجازه نمی دهند تا به انقلاب صدمه ای وارد شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان