سید امین نجات در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: یگان حفاظت محیط زیست پاسگاه محیط بانی چاف وچمخاله در 72 ساعت گذشته موفق به کشف  و ضبط 16 رشته تور صید زیرآبی غیرمجاز و یک رشته سالیک شدند.



وی با بیان اینکه در پایش مستمر از محدوده ساحلی حوزه استحفاظی، از چندین مورد برداشت غیرمجاز ماسه ساحلی نیز جلوگیری شده است افزود: یگان حفاظت محیط زیست با گشت های مستمر خود پیشگیری از وقوع جرائم زیست محیطی را سرلوحه امور خود قرار داده اند.



رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود با اشاره به آموزش محیط زیست در مدارس گفت: آموزش محیط زیست با عنوان انسان و محیط زیست به دانش آموزان مقاطع پنجم تا نهم توسط کارشناسان محیط زیست آغاز شد.



نجات با اشاره به اینکه این آموزش توسط اداره محیط زیست لنگرود با همکاری کانون فرهنگی راهیان غدیر لنگرود و باهدف غنی سازی اوقات فراغت تابستانی صورت می گیرد بیان کرد: این دوره از آموزش ها که از اول تیرماه 96 تا 31 مرداد ادامه دارد و دانش آموزان در کنار فعالیت های تفریحی و فرهنگی، با مفاهیم پایه در محیط زیست نیز آشنا خواهند شد.



[gallery columns="1" size="large" ids="99011"]



وی خاطرنشان کرد: حفاظت محیط زیست بر پایه آموزش و فرهنگ سازی کودکان و نوجوانان جامعه بنا خواهد شد و هرگونه هزینه ای در این زمینه منافع بلندمدت برای اجتماع بشر را به دنبال خواهد داشت.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان