سجاد گنج زاده با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا مراحل مختلف آماده سازی را گام به گام طی کردیم و خدا را شکر در آستانه اعزام به این رقابتها شرایط مطلوب و انگیزه کافی داریم تا از دوره قبل نتایج و مدالهای خوشرنگ تری کسب کنیم.

وی ادامه داد: سال سختی را پیش رو داریم چرا که باید امتیازات لازم برای کسب سهمیه المپیک را جمع آوری کنیم. بازیهای آسیایی و رقابتهای قهرمانی جهان را در کنار همین مسابقات قهرمانی آسیا نیز در پیش است. ولی خدا را شکر کادر فنی و مدیریت فدراسیون با آگاهی کامل از این تقویم فشرده برای حضوری موفق در همه این رویدادها برنامه ریزی خواهند داشت. ما هم با دل و جان بر اساس همین برنامه پیش خواهیم رفت. 

این عضو تیم ملی کاراته افزود: از سال ۲۰۱۲ که در کومیته تیمی رقابتهای قهرمانی آسیا عضو تیم ملی شد تاکنون در همه رویدادهای قهرمانی آسیا در دو بخش تیمی و انفرادی حضور داشته و مدالهایی نیز کسب کرده ام. البته مهم موفقیت تیم ملی است و همه اعضای تیم چه در کومیته انفرادی و چه در کومیته تیمی برای سربلندی و اهتزاز پرچم ایران مبارزه می کنند.

قهرمان پیشین آسیا در مورد حضور کاراته کایی جوان در وزن ۸۴+ کیلوگرم گفت: صالح اباذری کاراته کای جوانی است که شایستگی های خود را ثابت کرده و مطمئن باشید و هستم که با مدال خوشرنگی از این مسابقات بازخواهد گشت. 

گنج زاده ادامه داد: ما همه اعضای یک تیم هستیم، هدف مشخص و یکی است. تلاش داریم اول برای خود و دوم برای افتخارآفرینی و شاد کردن دل مردم ایران هر میدانی را با دست  و بهترین نتیجه به پایان برسانیم. در مسیر تحقق این هدف فرقی نمی کند چه کسی روی تاتامی می رود و مدال کسب می کند. مدال توسط هر کسی بدست آید با ارزش است و ما هم ضمن احترام به تصمیم کادر فنی، برای موفقیت در مسابقات پیش رو تلاش می کنیم.

ملی پوش کاراته ایران در خصوص کسب سهمیه المپیک هم گفت: اطلاعاتی از نحوه کسب سهمیه المپیک دارم و می دانم از مسابقات قهرمانی آسیا روند کسب امتیاز ورودی آغاز شده، بازیهای آسیایی امتیاز ندارد و لیگ های جهانی امتیاز خاص خود را داشته و مسابقات قهرمانی جهان ضریب ۱۲ دارد که تا پایان این پروسه امتیاز آن محفوظ است. این مسیر سخت و البته با اهمیت است و خیلی امیدوارم که در این مسیر در تمام اوزان المپیک اول کسب سهمیه کنیم و بعد بتوانیم پرچم کشورمان در این بازیها بالا ببریم.

سجاد گنج زاده کاراته کای ۲۷ ساله تیم ملی کشورمان از سال ۲۰۱۲ عضو تیم ملی شده و در مدت ۵ سال گذشته موفق به کسب سه طلا، سه نقره و یک برنز رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در دو بخش تیمی و انفرادی شده و در اردن نیز یکی از امیدهای تیم کشورمان برای کسب مدال طلای کومیته تیمی است. 


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان