به گزارش خبرنگار مهر، جدایی امید ابراهیمی از استقلال باعث شد تا یک شبه از محبوبیت او نزد هواداران استقلال کاسته شده و هجمه شدیدی علیه وی در فضای مجازی ایجاد شود. ابراهیمی که به تازگی به تیم الاهلی قطر پیوسته در واکنش به انتقادات شدیدی که از وی صورت گرفته با صدور پیامی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد و خودش را از خانواده بزرگ استقلال جدا ندانست و در خصوص جدایی اش گفت این تصمیم را شخصا گرفته چون به چالش تازه ای نیاز داشت. ابراهیمی در این پیام آورده است:

«طی این دو روز گذشته متوجه دلیل ناراحتی هواداران تیم شدم. من دو روز قبل وقتی صبح از خواب بیدار شدم از این حجم ناسزا که نثار من شده بود شوکه شدم. چون این انتظار را از هوادارانی که این همه با جان و دل و با عشق برایشان زحمت کشیدم نداشتم. ابتدا تصمیم گرفتم پیجم را برای همیشه ببندم اما گفتم بیایم و حرفهایم را در باره رفتنم بزنم. 

مثل خیلی ها بهانه نمی آورم و دلخوری هم ندارم. تصمیم به این دارم که این چالش جدید را تجربه کنم. من خودم را از شما جدا نمی دانم و به پوشیدن این لباس افتخار می کنم و بابت این موضوع که باعث رنجش شما شده از همه عذرخواهی می کنم. 

رفتنم تصمیم شخصی خودم بود نه حمایت و تشویق کسی. استقلال قبل از من بزرگ بوده و بعد از من هم بزرگ می ماند. هواداران استقلال بهترین هستند. به امید دیدار.»


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان