فرامرز حسن دوست عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار لنگرخبر با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمان والیبال نوجوانان کشور اظهار کرد: مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان کشور در گیلان و به میزبانی شهرستان لنگرود برگزار می شود.

وی با اشاره به اعلام آمادگی 10 تیم برای شرکت در این مسابقات گفت: تیم های تهران، توابع تهران، گیلان، گلستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، مازندران، قزوین، همدان، خراسان رضوی در این مسابقات شرکت می کنند.

رئیس هیئت والیبال شهرستان لنگرود با اشاره به اقدامات انجام شده جهت میزبانی این مسابقات گفت: خوابگاه دانشگاه پرستاری لنگرود برای مکان استراحت ورزشکاران مهیا شده و اقدامات لازم جهت ایاب و ذهاب تیم ها نیز در نظر گرفته شده است.

حسن دوست با بیان اینکه دو سالن ورزشی لنگرود برای برگزاری مسابقات آماده است تصریح کرد: در هر یک از تیم های اعزامی چند بازیکن از تیم ملی حضور دارند که انتظار می رود این مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد.

وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین شهرستانی، هلال احمر و نیروی انتظامی برای پوشش مسابقات بیان کرد: این مسابقات از تاریخ 28 تیر و طی مدت هفت روز در لنگرود برگزار می شود.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان