به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، تیم بزرگسالان فولاد خوزستان برای تقویت خط دفاع و هافبک خود قراردادی به مدت یک فصل با ۲ بازیکن برزیلی به نام های «نگچی لوپز لایوریندو» و «وینیسو سوارز تارتا» امضاء کرد.

این ۲ بازیکن پس از هماهنگی های صورت گرفته، صبح امروز وارد ایران شدند و بلافاصله تست های مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال ایران (IFMARC) را با موفقیت پشت سرگذاشتند تا در جلسه بعد از ظهر تمریناتشان را زیر نظر سید سیروس پور موسوی آغاز کنند.

از سوابق نگچی لوپز لایوریندو «Vinícius Lopes Laurindo» مدافع جدید فولاد می توان به عضویت در تیم های فوتبال کروزیرو، لوردنس، براگانتینو و جووینتوج اشاره کرد. این بازیکن برزیلی ۱۹۰ سانتی متری در پست دفاع میانی بازی می کند. «نگچی» که پیش از این در باشگاه آکوا سانتا «Água Santa» توپ می زد، متولد شهر هوریزونته، سومین شهر بزرگ برزیل است.

همچنین وینیسو سوارز تارتا «Vinicius Silva Soares Tartá» هافبک تازه وارد فولاد خوزستان نیز سابقه عضویت در لیگ فوتبال سری A و B برزیل، لیگ برتر فوتبال ژاپن، لیگ برتر کره جنوبی و پوشیدن پیراهن تیم های فلومیننزه، پالمیراس و برزیلیانس را در کارنامه خود دارد.

«تارتا» ۲۹ ساله متولد ۱۳ آپریل ۱۹۸۹ میلادی در شهر ریو دو ژانیرو است. وی با قد ۱۷۱ سانتی متر و ۲۹ سال سن در پست هافبک نفوذی به میدان می رود. این بازیکن چپ پا با پیراهن باشگاه فوتبال برزیلیانس «Brasiliense Futebol Clube» در فصل جاری سری D برزیل در میادین حضور داشت و با داشتن آمادگی لازم به اردوی تیم فولاد خوزستان ملحق شده است.

 بر این اساس، فولاد که پیش از این لوسیانو پریرا مندز، بهترین گلزن خارجی فصل گذشته لیگ برتر را به خدمت گرفته بود، با جذب این ۲ بازیکن، هم اکنون ۳ برزیلی در اختیار خواهد داشت.

تیم فولاد خوزستان بعد از ظهر فردا (پنجشنبه) و با اتمام دومین اردوی آماده سازی، تهران را به مقصد اهواز ترک می کند و پس از ۳ روز استراحت، با حضور تمامی نفرات برای حضوری قدرتمند در رقابت های لیگ برتر تمریناتش را در مجموعه ورزشی فولاد خوزستان دنبال خواهد کرد. اولین دیدار فولادمردان در فصل ۹۷/۹۸ رقابت های لیگ برتر، از ساعت ۲۰:۴۵ روز پنجشنبه ۴ مردادماه در ورزشگاه غدیر اهواز برابر تیم پارس جم جنوبی خواهد بود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان