به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، هفتمین دوره پیکارهای ووشوی قهرمانی جوانان جهان از عصر فردا (پنجشنبه) به میزبانی برزیل در شهر «برازیلیا» آغاز می شود و تیم ایران در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران به مصاف حریفان خود می رود.

بر اساس قرعه کشی انجام شده در بخش ساندای دختران و در وزن ۴۸ کیلوگرم «آیدا حیدری» در دور نخست با حریفی از برزیل روبرو می شود و در صورت پیروزی، در دوم با برنده مکزیک و اندونزی مصاف می دهد. در وزن ۵۶ کیلوگرم «معصومه بزرگی» در دور اول و در مبارزه ای دشوار با سانداکاری از چین رقابت می کند. «کیمیا شوشتری» هم در وزن ۶۰ کیلوگرم با حریفی از هند رو در رو خواهد شد.

در بخش پسران و در ساندای نوجوانان که در این دوره باری نخستین بار انجام می شود «یاسین شهرکی» در وزن ۴۲ کیلوگرم ابتدا با نماینده هنگ کنگ روبرو می شود و در ادامه با برنده پرو و هند مصاف می دهد. در وزن ۵۲ کیلوگرم «محمدمهدی رضایی» پس از استراحت در دور نخست با برنده چین و هند روبرو می شود. در وزن ۵۶ کیلوگرم «ابراهیم اصلانی» ابتدا با حریفی از آمریکا رقابت می کند و در ادامه نماینده ترکیه را پیش رو دارد.

در رده جوانان نیز «شجاع پناهی» در وزن ۵۶ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست با نماینده کره جنوبی مصاف می دهد.در وزن ۶۰ کیلوگرم «محمد فرهادی» با ووشوکار برزیل مبارزه می کند و در ادامه، حریفی از هند را مقابل می بیند.وزن ۶۵ کیلوگرم «حمید کیانیان» ابتدا با قرعه استراحت روبرو است و سپس با برنده اندونزی و دومنیکن رقابت می کند. «محمد حاجی زاده» در وزن ۷۰ کیلوگرم با نماینده مصر مبارزه می کند. در وزن ۸۰ کیلوگرم «حسن لطفی» با ووشوکار هندی روبرو خواهد شد. 

تیم های کشورمان در دو بخش تالو و ساندا به مصاف رقبای خود در این رقابتها می رود. 


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان