به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، به دنبال انتشار گزارشی مبنی بر اهدای ۲۰ بیلبورد به عنوان هدیه تولد بهاره افشاری توسط محمدصادق حسنی، سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران این ماجرا را تکذیب کرد. 

محمد صادق حسنی با تکذیب این ادعا عنوان کرد: من خودم در جریان این خبر نیستم. قرار شد از آقای سردار آزمون به عنوان یک چهره ارزشی و ورزشی حمایت شود. ما برای اکران فیلم سریک به کارگردانی خانم بهاره افشاری که سردار آزمون بازیگر آن است، سالنی را تهیه کردیم تا افتتاحیه اکران در آن جا برگزار شود. 

وی افزود: در این بین با توجه به اینکه رویکرد این فیلم یک رویکرد کاملا ورزشی است و احترام به مرام ورزشی و حمایت از ورزشکاران مدنظر ماست تا خدایی نکرده قهرمانان ما آسیب روحی و اجتماعی نبینند و مردم از این استقبال کنند، از ما درخواست کردند که برای تبلیغات فیلم به آن ها کمک کنیم. 

حسنی ادامه داد: از آن جایی که وظیفه سازمان ورزش کمک به ورزشکاران و ورزش است ما این مساله را مورد توجه قرار دادیم. اما اینکه قصه ۲۰ بیلبورد چه طور در آمده و ماجرای تولد خانم افشاری به ذهن دوستان خطور کرده، الله اعلم.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران در پایان گفت: ضمن اینکه خبرنگاری که این خبر را تهیه کرده، از بین صحبت های من تحلیل خود را و عدد و رقم خود را منتشر کرده و من چنین چیزی را اعلام نکردم. من فکر می کنم در جو امروز جامعه انتشار این اخبار کذب به تشدید فضای ناامیدی کمک می کند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان