به گزارش خبرنگار مهر، امیررضا میرزایی جوان ۲۰ ساله کاراته ایران یکی از شاگردان مربی سازنده و قهرمان پرور قزوین یعنی قسمت آسیابری است. وی در ۸ سالگی وارد دنیای کاراته شد و پنج سال پیش عضو تیم نوجوانان ایران شد. 

مدال برنز قهرمانی جوانان جهان و مدال طلای جوانان آسیا در کارنامه امیررضا میرزایی قابل توجه است. روند خوب او بخصوص در چند ماه اخیر و لیگ های جهانی باعث شد مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفت و در نهایت وی با موفقیت در رقابت های انتخابی تیم ملی بلیت سفر به اردن و شرکت در پانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

 در همین راستا میرزایی فردا  به عنوان نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم روی تاتامی مسابقات قهرمانی آسیا می رود. 

این ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد آمادگی خود برای حضور در این رقابت ها گفت: تمرینات بسیار خوبی را طی ماه های گذشته زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتیم. در کنار اردوهایی که داشتیم، دیدارهای تدارکاتی مناسبی را با حضور در لیگ جهانی پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر با آمادگی بالا به اردن آمده ایم. تلاش همه اعضای تیم ارائه بهترین مبارزات، کسب بهترین نتیجه و به امید خدا ایستادن روی سکوی قهرمانی است. 

میرزایی در خصوص مبارزه در وزن ۶۷- کیلوگرم گفت: این وزن در آسیا مدعیان جدی متعددی دارد و به واقع مبارزات آن در کلاس جهانی است. با اغلب رقبای خود در این مسابقات مبارزه داشته و شناخت خوبی از آنها دارم. البته باید عنوان کرد که  در ایران هم رقبای سرسختی داشتم که خدا را شکر موفق شدم خود را به ترکیب اصلی تیم ملی برسانم. 

وی ادامه داد: رقابتهای قهرمانی آسیا از سری مسابقاتی است که امتیاز آن در رنکینگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک منظور می شود و تلاش دارم با ادامه این روند خود به مدال با ارزش مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کنم تا برای حضور در رقابتهای جهانی مورد توجه کادر فنی قرار گیرم، چرا که برای بازیهای آسیایی وزن ۶۷- کیلوگرم اعزام نمی شود. 

کاراته کای جوان کشورمان در پایان گفت:با نظر مسئولان فدراسیون و کادر فنی چهار عضو تیم اعزامی به اردن در بخش انفرادی از کاراته کاهای جوان تشکیل شده که من نیز یکی از آنها هستم، همه تلاش خود را به کار می گیرم تا جواد اعتمادی که به من شد را داده و با دست پر به ایران بازگردم.

به گزارش مهر، رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا از فردا جمعه ۲۲ تیرماه در اردن آغاز می شود. 


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان