به گزارش خبرنگار، ۱۴ روز مانده به آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران و نخستین بازی سپیدرود رشت متاسفانه این تیم هنوز درگیر حواشی است. حواشی که سبب نگرانی هواداران این تیم برای حضور در فصل جدید شده است و هنوز برای مردم گیلان به ویژه هواداران تیم سپیدرود مشخص نیست که کدام از تیم های سپیدرود در لیگ برتر بازی می کند. سپیدرود با مالکیت نوین و سرمربیگری خداداد عزیزی یا سپیدرود با مالکیت تن زاده و سرمربیگری علی نظرمحمدی.

روزهای میانه هفته جاری بود که انتشار خبری بر روی خروجی برخی از رسانه ها و خبرگزاری های استان گیلان دوباره نام سپیدرود رشت را برسر زبان ها انداخت و حاشیه ای جدید برای این تیم ریشه دار گیلانی که این روزها حال و روز خوبی ندارد، به وجود آورد. صدور رأی قطعی دادگاه در مورد مالکیت این باشگاه و قانونی دانستن مالکیت «جواد تن زاده» خبری بود که از سوی برخی از رسانه ها استان اعلام شد. این درحالی است که مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با صدور متنی مالکیت «محمد نوین» را قانونی برشمرد و گفته بود تیم سپیدرود تحت مالکیت این فرد در رقابت های این فصل لیگ برتر به عنوان نماینده استان گیلان حضور خواهد یافت.

برهمین اساس نیز در این روزها این تیم نیز با برپایی اردوی آمادگی در تهران و برگزاری بازی تدارکاتی خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ برتر آماده می کند. این درحالی است که جواد تن زاده نیز از سوی دیگر خود را مالک قانونی باشگاه می داند و طی روزهای گذشته علاوه بر علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی با چندین بازیکن دیگر نیز قرارداد امضا کرده و تمرینات این تیم نیز در حال پیگیری است.

فراخوان بازیکنان سپیدرود برای انجام تست ایفمارک

با پیگیری های انجام شده از سوی خبرنگار ورزشی خبرگزاری مهر در استان گیلان متوجه شدیم که شهرام حمیدی نماینده باشگاه سپیدرود صبح سه شنبه ساعت ۱۰:۳۰ با حضور در فدراسیون فوتبال قرارداد بازیکنان و کادرفنی که در روزهای گذشته در هیئت فوتبال گیلان به ثبت رسیده بود به طور رسمی با حضور فربیرز محمودزاده و طاهری مسئولان نقل و انتقالات سازمان لیگ به ثبت رساند تا فدراسیون فوتبال نیز سپیدرود تحت مالکیت «محمد نوین» را به رسمیت بشناسد.

همچنین مشخص شد بعد از ثبت قراردادها در فدراسیون فوتبال، خانم داورنیا از سوی مرکز ایفمارک سازمان لیگ با محمدحق شناس پزشک تیم سپیدرود تحت مالکیت «محمد نوین» برای حضور بازیکنان و کادرفنی جهت تست های مربوطه تماس گرفته و طبق هماهنگی صورت گرفته صبح جمعه و از ساعت ۷:۳۰ تست های مربوطه انجام خواهد شد تا بعد از تایید سلامت بازیکنان، کارت بازی آنها برای شرکت در هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر صادر شود.

لازم به ذکر است براساس قانون سازمان لیگ تا قراردادی به صورت رسمی در فدراسیون ثبت نشود نوبت تست ایفمارک به آن تیم داده نمی شود.

از سوی دیگر طی تماس تلفنی سعید فتاحی مسئول کمیته سازمان لیگ با افشین ناظمی سرپرست سپیدرود برنامه دقیق بازی نخست این تیم به وی اطلاع داده شد که بر این اساس سپیدرود در گام نخست روز پنج شنبه چهارم مرداد ماه سال جاری از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف سایپا می رود. با وجود همه این موارد می توان برداشت کرد که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال رسما «محمد نوین» را به عنوان مالک سپیدرود تأیید کرده است.

اعلام رأی قطعی دادگاه در روز ۲۶ تیرماه

اما در این میان بعد از ثبت قرارداد بازیکنان در فدراسیون فوتبال، تن زاده مدعی مالکیت سپیدرود طی گفتگویی ثبت قرارداد بازیکنان را خیالی دانست و اعلام کرد که فدراسیون فوتبال ما را به رسمیت می شناسد در حالی که تمامی موارد گفته شده دال بر ثبت قرارداد بازیکنان تحت مالکیت «محمد نوین» است.

سپیدرود تن زاده این روزها تنها با هفت بازیکن در زمین دانشگاه گیلان تمرینات خود را پیگیری می کنند در حالیکه سپیدرود نوین با هدایت خداداد عزیزی و شاگردانش از روز سه شنبه و بعد از ثبت قرارداد با انگیزه تر از همیشه پیگیر تمرینات خود شده اند و امروز به مصاف تیم ملی دانشجویان رفته است.

شهاب مومنی دبیر اجرایی هیئت فوتبال استان گیلان و مالک امین تیم فوتبال سپیدرود در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد: رای قطعی دادگاهی که به شکایت طرفین ادعای مالکیت رسیدگی می کند در مورخ ۲۶ تیر اعلام خواهد شد و اخبار اخیر در این مورد جز هجمه و حاشیه سازی رسانه ای چیز دیگری نیست.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان