به گزارش خبرنگار مهر، هشت سال از سفر ابدی بزرگ مرد کاراته ایران گذشت و دوستانش هنوز این ناگوارترین اتفاق کاراته را باور ندارند. مرحوم علی شاطرزاده هر چه خواست در دنیای قهرمانی اش بدست آورد. در دنیای مربیگری هم با فولاد سپاهان نشان داد که از چه توانایی غیر قابل انکاری برخوردار است.

 سید علی شاطرزاده، کاپیتان تیم ملی کاراته در شرایطی ۲۲ تیرماه ۱۳۸۹ بر اثر عارضه مغزی رخت از جهان بست که دوستداران این ورزش رزمی افتخارآفرینی های او در عرصه رقابتهای آسیایی و جهانی را هرگز از یاد نمی برند.

مرحوم شاطرزاده نه تنها در دنیای قهرمانی اش با کسب پنج طلای آسیا، مدال نقره ۹۸ جهان، نقره بازیهای آسیایی ۹۸ بانکوک ، یکی از پرافتخارترین کاراته کاهای ایران بود و نشان داد قهرمانی تکرار نشدنی است که در دنیای مربیگری نیز نبوغ و توانایی غیر قابل انکارش را با قهرمانی های متعدد با تیم های پاس، نفت، فجر و فولاد مبارکه به رخ کشید تا به عنوان بهترین و پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ های کاراته از وی یاد شود.

گرچه افتخاراتش در کاراته بی تکرار بود و هنوز هم طلایی ترین، کاراته کای ایران در آسیا است اما با رفتنش کاراته کشور تنها یک اسطوره  و قهرمان را از دست نداد که بزرگمردی ستودنی را تا ابد به سوگ نشست که شخصیت والا ، معرفت و مردانگیش او را تا ابد در دل های اهالی کاراته  زنده و جاودان ساخت.

روحش شاد، یاداش گرامی


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان