به گزارش خبرنگار مهر، پس از کش و قوس هایی که در تیم استقلال خوزستان پدید آمد سرانجام این تیم سر و سامان گرفت و مالکان جدید باشگاه داریوش یزدی را بعنوان سرمربی جدید تیم انتخاب و معرفی کردند. یزدی رسما کارش را در اهواز با این تیم آغاز کرد و به زودی تمرینات این تیم در اردوی آماده سازی پیش فصل زیر نظر سرمربی آغاز می شود.

داریوش یزدی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخابش بعنوان سرمربی استقلال خوزستان اظهار داشت: قبل از هر چیز از مجموعه مدیریت باشگاه به خصوص آقایان دکتر غفوری و پهلوان و مدیر باشگاه آقای سلطانی تشکر می کنم که این اعتماد را به من داشتند و فرصت را در اختیار بنده گذاشتند. لذا باید همه تلاشم را به خرج دهم تا پاسخ اعتماد مدیران کارخانه و باشگاه را بدهم.

سرمربی استقلال خوزستان بیان داشت: مجموعه کارخانه و باشگاه در تلاشند تا وضعیت باشگاه را سر و سامان داده و به دنبال بر طرف کردن نواقص ساختاری باشگاه هستند. امیدوارم امسال بتوانیم با کمترین مشکل فصل را به پایان برسانیم.

یزدی در خصوص اهداف این فصل استقلال خوزستان گفت: به هرحال این تیم نماینده استان فوتبال خیز خوزستان است و در وهله اول باید از شان فوتبال خوزستان دفاع کند. درست است که استقلال خوزستان فصل گذشته به زحمت در لیگ باقی ماند اما این تیم سابقه قهرمانی لیگ برتر را دارد و ما باید از حیثیت یک تیم قهرمان هم دفاع کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که آیا ممکن است ادامه مشکلات فصل گذشته استقلال خوزستان در این فصل هم گریبان این تیم را گرفته و خطر سقوط آن را تهدید کند اظهار داشت: به هیچ وجه چنین چیزی ممکن نیست و ما حتی یک درصد هم به احتمال سقوط فکر نمی کنیم. این درست است که وقت ما کم و کار ما سخت است، اما مطمئن باشید که اتفاقات خوبی برای این تیم در فصل جدید خواهد افتاد.

وی در خصوص نقل و انتقالات باشگاه چنین توضیح داد: هنوز به صورت رسمی هیچ بازیکن جدیدی به خدمت نگرفتیم اما لیست بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه دادیم و به احتمال زیاد بازیکنان جدید در اردوی آماده سازی پیش فصل به جمع ما اضافه خواهند شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان