به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فغانی که به اعتقاد خیلی ها بهترین داور حال حاضر فوتبال آسیا به حساب می آید، بی شک یکی از بهترین داوران حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است که تاکنون هم به خاطر قضاوت های خوبش از تکنولوژی VAR استفاده نکرده است. 

در مجموع تیم داوری ایران با حضور علیرضا فغانی همراه با محمدرضا منصوری و رضا سخندان از تیم های داوری موفق در جام جهانی هستند و به همین دلیل قضاوت در دیدار رده بندی مسابقات را هم برعهده خواهد داشت. این موضوع از مورد توجه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش قرار گرفته طوریکه مسئولان این صندوق در نظر دارند از فغانی و کمک هایش تقدیر ویژه ای داشته باشند. 

محمد خرم سرپرست صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: عملکرد ملی پوشان و داوران در میادین مختلف مورد توجه است. قضاوتی که تیم داوری ایران در جام جهانی روسیه داشت، خیلی زیاد قابل توجه بود به اندازه ای که شایستگی تقدیر ویژه را دارد. 

وی با تاکید بر اینکه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش نباید تنها در اموری مانند بازنشستگی و درمان کنارِ جامعه ورزش باشد، خاطرنشان کرد: در همه ادوار و تا آنجا که در توان مان باشد، از اعضای گروه های هفت گانه خود حمایت خواهیم کرد. بر همین اساس از تیم داوری ایران در جام جهانی به خاطر عملکرد خوبی که داشت نیز تقدیر ویژه ای خواهیم داشت.

به گفته خرم بلافاصله پس از بازگشت تیم داوری ایران از روسیه، طی مراسمی تقدیر ویژه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش از اعضای آن انجام خواهد شد. 


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان