به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون فوتبال، مریم آزمون گفت: بازی تدارکاتی مقابل تیم جوانان بانوان نشان داد که هر دو تیم با انگیزه بالا  خود را برای رقابت های مهم پیش رو آماده می کنند. با توجه  اینکه به رقابتهای مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ در آبان ماه را پیش رو داریم، نیازمند بازی های تدارکاتی هستیم. هر چقدر بازی دوستانه برگزار کنیم باعث می شود تا بازیکنان محک بخورند، تجربه کسب کنند و کادر فنی با پی بردن به نکات ضعف و قوت تیم برنامه ریزی دقیق تری برایشان در نظر بگیرد.

وی ادامه داد: بازی امروز برابر جوانان، مسابقه ای پایاپای بود. هر دو تیم نکاتی که کادر فنی از آنها خواسته بود را در زمین بازی به نمایش گذاشتند. کارهای تاکتیکی که در طول تمرینات صورت گرفته بود، در این دیدار به نمایش گذاشته شد. در واقع بازیکنان با انگیزه بالا تمرینات خود را دنبال می کنند و آماده هستیم تا در مسابقات مهم پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشیم. 

آزمون معتقد است بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان نیازمند بازی های تدارکاتی با تیم های خارجی هستند. وی در این باره گفت: برنامه ریزی کردیم تا در شهریور و مهر ماه چند بازی تدارکاتی با تیم های خارجی داشته باشیم که نامه نگاری در این زمینه صورت گرفته و پس از قطعی شدنُ نام تیمها را اعلام می کنیم.

این مربی در پایان گفت: از کادر فنی تیم ملی فوتبال ۱۹ سال تشکر می کنم که شرایط خوبی را برای انجام یک بازی تدارکاتی ایجاد کرد و بازیکنان این تیم با انگیزه و دوندگی بالا به مصاف تیم بزرگسالان رفتند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان