به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، با پایان تمرین نوبت صبح جوانان والیبالیست، بازیکنان و کادرفنی تیم در دفتر رئیس فدراسیون والیبال حاضر شدند تا در جلسه ای با حضور  احمد ضیایی رئیس و امیرحسین منظمی دبیر کل شرکت کنند.

بازیکنان و کادرفنی تیم جوانان ایران در این جلسه به گفت و گوی صمیمانه درباره آخرین وضعیت تیم ایران در حضور رئیس فدراسیون و دبیرکل پرداختند. کادرفنی تیم ایران ضمن تشکر از امکاناتی که فدراسیون در اختیار تیم ایران در مسیر آماده سازی قرار داده بود، ابراز امیدواری کرد تا بهترین عملکرد ممکن در این مسابقات از سوی تیم ایران ثبت شود. سپس امیر حسین اسفندیار به نمایندگی از بازیکنان در این جلسه صحبت کرد و گفت که تلاش تمامی بازیکنان به اهتزار در آوردن پرچم ایران در کشور بحرین برای سومین مرتبه است و همه بازیکنان می خواهند با بهترین نتیجه این مسابقات را ترک کنند.

 ضیایی و منظمی نیز در پایان با اعلام اینکه هر آنچه برای موفقیت تیم ایران لازم باشد را فراهم خواهند کرد و ضمن توصیه بازیکنان ایران به حفظ اخلاق جوانمردی در جریان مسابقات، برای تیم ایران آرزوی موفقیت کردند.
تیم جوانان ایران در هفته جاری برای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا راهی بحرین خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی آسیا والیبال زیر ۲۰ سال پسران روز ۳۰ تیرماه جاری تا ۶ مرداد ماه به میزبانی بحرین و رقابت های AVC CUP  نیز ۱۸ تا ۲۴ مرداد ماه به میزبانی چین تایپه برگزار می شود که تیم ملی جوانان با هدایت بهروز عطایی در این دو رویداد حاضر خواهد شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان