به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در این دیدار که در جاشیه رقابتهای قهرمای آسیا در اردن صورت گرفت محمدصادق فرجی، ضمن قدردانی از رییس فدراسیون جهانی بخاطر توجه ویژه و نگاه مثبتی که به کاراته ایران دارد، گفت: تمام تلاش فدراسیون ایران این است که تیم های ملی کشورمان به عنوان یکی از قدرتهای برتر جهان خود در اکثر رویدادهای مهم فدراسیون جهانی حضوری فعال و مشارکتی حداکثری داشته باشد.

فرجی ادامه داد: در همین راستا برای مسابقات قهرمانی جهان که آبان ماه در مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد نیز با تمام توان و با ترکیب کامل حضور بهم می رساند که البته می طلبد سفارت اسپانیا در تهران همانند قبل همکاری های لازم برای صدور روایداد را با فدراسیون کشورمان داشته باشد.

در این دیدار همچنین اسپینوز ابتدا کسب چهار سهمیه توسط کاراته کاهای جوان برای المپیک ۲۰۱۸ بوینس آیرس را تبریک گفت و از همکاری خوب فدراسیون ایران در فعالیتهای wkf ابراز خرسندی کرد.

اسپینوز همچنین قول داد هم فدراسیون کاراته اسپانیا و هم فدراسیون جهانی شرایطی را فراهم آورند که تیم ملی کاراته ایران بی دغدغه به مادرید بیایند و در مسابقات قهرمانی جهانی با ترکیب کامل شرکت کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان