به گزارش لنگرخبر، نماینده ولی فقیه در استان گیلان عصر امروز در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات این شهرستان اظهار کرد: در جلسات شورای اداری باید بنشینیم تا مشکلات ادارات را بشنویم ولی زینت مجالس شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی با تأکید بر وحدت بین مردم و مسئولان گفت: اگر بین مردم و مسئولین اتحاد وجود داشته باشد مردم به ویژه کشاورزان منفعت بیشتری می برند و نسبت به نظام خوش بین تر می شوند.

وی با بیان اینکه مردم به تمام زوایای زندگی مسئولان توجه دارند افزود: مردم از مسئولان، مسئولیت مجاهدانه می خواهند، مسئولیت یعنی رنج و مهنت و هر جا مردم این گونه رفتار را از مسئولان دیدند دل خوش و پایبند می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به زندگانی ساده آیه الله شمس گفت: آیت الله شمس هم طراز عالم بزرگی چون آخوند خراسانی بود که در نهضت مشروطه هم نقش به سزایی داشت.

فلاحتی با بیان اینکه آیت الله شمس سیره بزرگان و تربیت نسل جدید برای آینده بشر را در سرلوحه خود قرارداد تصریح کرد: امروز همه ما وارث خون شهدایی هستیم که در اوج جوانی جان خود را برای دفاع از کشور فدا کردند و خواندن وصیت نامه این بزرگواران باعث می شود که امروز وظیفه خود را بدانیم و چگونه باید عمل کنیم.

 

*بنرهای تشکر در سطح شهر را سنگ باران می کنم

وی با تأکید بر اینکه مسئولان خدمت به مردم را وظیفه خود بدانند بیان کرد: این چه بساطی است که وقتی مسئولی به وظیفه خود عمل می کند سطح شهر پر از بنر آن مسئول می شود و توقع داریم تصاویرمان به همه نشان داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با گلایه از برافراشته شدن بنرهای تبریک و تشکر از مسئولان در سطح شهرها افزود: وقتی به گیلان آمدم گفتم کسی برای من بنر نزد و اگر ببینم خودم تصویر خودم را سنگ باران می کنم.

فلاحتی با طرح این سؤال که آیا مردم از بنرهای تبری و تشکر مسئولان خوششان می آید یا خیر گفت: به جناح و خط و سیاست کاری ندارم ولی مردم از مسئولان کار و تلاش می خواهند؛ حزب و جناح مهم نیست، هرکسی می تواند برای مردم کار کند وارد گود شود.

 

*وحدت مردم و مسئولان در لنگرود تنها در حد حرف نیست

نماینده مردم لنگرود نیز در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: طبق شناختی که از آیت الله شمس داشتم می توانم بگویم که ایشان جزو نوادر بود که تمام فکر و ذکر خود را برای خدمت به مردم معطوف می کرد.

مهرداد بائوج لاهوتی با بیان اینکه وحدت و صمیمیت در بین مردم و مسئولان در شهرستان لنگرود تنها در حد حرف نیست گفت: مسئولان باید تا جایی که ممکن است با مردم شفاف باشند و کارهایی را که می توان اجرا کرد با مردم در میان بگذارند.

وی با اشاره به مشکلات آب کشاورزی در شهرستان افزود: باوجود تمامی مشکلات درزمینهٔ تأمین آب کشاورزی که در استان مواجه بودیم ولی با همکاری مردم و مسئولان اقدامات خوبی برای حل این معضل انجام شد تا حداقل میزان خسارت کمی کاهش داده شود.

نماینده مردم لنگرود با اشاره به احداث پروژه های مختلف درزمینهٔ های درمانی و عمرانی بیان کرد: احداث کنارگذر لنگرود، احداث دو بیمارستان در لنگرود و کومله، پیگیری برای راه اندازی چند طرح گردشگری در شهرستان نیز ازجمله برنامه هایی است که در حال انجام است.

[gallery columns="1" size="large" ids="99477"]

*دفاتر ائمه جمعه راه بندان مشکلات مردمی

امام جمعه لنگرود نیز در این جلسه با بیان اینکه آیت الله شمس با درخشندگی و جوشش درونی و دینی خود مردم را هدایت کرد اظهار کرد: پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب توسط آیت الله طالقانی بود ولی آیت الله شمس یک هفته زودتر با اجازه امام نماز جمعه را در این شهر اقامه کردند.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی گفت: دوری از منیت و مردمی بودن خصوصیت بارز آیت الله شمس بود و در طول خدمت خود در سنگر امام جمعه لنگرود شخصیت های بزرگی را تربیت و تحویل جامعه داد.

وی با بیان اینکه دفتر امام جمعه راه بندان مشکلات مردمی است افزود: باوجود تمام مشکلات موجود در شهرستان، در بین تمام ادارات همدلی و وحدت وجود دارد و تلاش می شود تا پیش از اینکه مشکلات به تریبون و رسانه کشیده شود در جلسات مطرح و در اسرع وقت حل شود.

 

*دشمن تلاش می کند اعتماد مردم به مسئولان را از بین ببرد

فرماندار شهرستان لنگرود نیز در این جلسه اظهار کرد: آیت الله شمس به عنوان یک چهره مردمی در شهرستان و استان شناخته شده است که ساده زیستی و زهد و تقوای وی موردتوجه عام و خاص است.

سید رضا جواد پور گفت: همه وظیفه داریم راه و رسم زندگی ساده توأم باتقوا را رعایت و از عالمانی نظیر آیه الله شمس الگو بگیریم.

وی با بیان اینکه همه مسئولین تلاش می کنند تا در خدمت رسانی به مردم تمام توانایی خود را در میدان قرار دهند افزود: تلاش می کنیم در جهت بهبود معیشت و رونق کسب وکار در راستای سیاست های دولت تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه همگی باید تلاش کنیم تا فضای امید و اعتماد را به جامعه برگردانیم تصریح کرد: دشمن تلاش می کند که اعتماد مردم نسبت به مسئولان را از بین ببرد و خود را منجی مردم نشان دهد که باید مردم هوشیار باشند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان