به گزارش لنگرخبر، دیدار فینال مسابقات والیبال قهرمانی دسته اول رده سنی نوجوانان پسر کشور در سالن 22 بهمن لنگرود مابین تیم های مازندران و تهران برگزار شد.

در این دیدار مهیج تیم والیبال مازندران با نتیجه سه بر دو مقابل تیم تهران به پیروزی دست یافت، مازنی ها در ست های دوم، سوم و پنجم با نتایج 25 بر 17، 25 بر 18 و 15 بر 9 مقابل تهران به پیروزی دست یافتند و تیم پایتخت ست های اول و چهارم را با نتایج 25 بر 21 و 25 بر 20 از آن خود کرد.



تیم تهران برای رسیدن به فینال مسابقات، در نیمه نهایی مقابل تیم گیلان با نتیجه سه بر یک به برتری دست یافت، تهرانی ها ست های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 17 از آن خود کردند و ست سوم را با نتیجه 19 بر 25 به میزبان بازی ها واگذار کردند.



در سوی دیگر تیم مازندران برای رسیدن به فینال در دیدار نیمه نهایی در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 20، 25 بر 19 و 25 بر 19 مقابل گلستان به برتری دست یافتند.



دو تیم قزوین و توابع تهران با عدم صعود به جمع هشت تیم پایانی مسابقات دسته اول به لیگ دسته دوم رده سنی نوجوانان پسر کشور سقوط کردند و فصل آتی در لیگ دسته دوم حضور پیدا می کنند.



دیدار دو تیم گیلان و گلستان در رده بندی نیز با نتیجه سه بر دو به نفع تیم گلستان به پایان رسید و گلستان به مقام سوم و تیم گیلان به مقام چهارم این رقابت ها دست یافت.

به گزارش لنگرخبر، مسابقات والیبال قهرمانی دسته اول رده سنی نوجوانان پسر کشور با حضور 10 تیم گیلان، گلستان، توابع تهران، آذربایجان شرقی، تهران، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، مازندران، همدان و قزوین از تاریخ بیست و نهم تیرماه لغایت پنجم مردادماه به میزبانی شهرستان لنگرود برگزار شد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان