به گزارش لنگرخبر، چندی پیش خبری کوتاه از لیلا آبچیان عضو شورای شهر لنگرود منتشر شد که اگر به پل خشتی آسیبی برسد شهردار را بازخواست می کنیم!



لیلا آبچیان طی تماس با تحریریه لنگرخبر با بیان اینکه خبر بازخواست شهردار لنگرود به دروغ از وی منتشرشده است اظهار کرد: چندی پیش خانمی با بنده تماس گرفت و خود را معرفی نکرد که خبرنگار است و در مورد پروژه لوله گذاری در کنار دیواره پل خشتی و احتمال آسیب آن سؤال کرد که بنده به خاطر اطمینان خاطر به وی به عنوان یک همشهری گفتم یک کارشناس از سوی شهرداری و شورا مأمور بررسی وضعیت شهری است و در صورت آسیب دیدن پل خشتی شورا و شهرداری برای جلوگیری از تخریب آثار باستانی وارد عمل می شود.



وی با بیان اینکه پل خشتی مربوط به میراث فرهنگی است و ربطی به شهرداری و شورا ندارد ولی شورا نیز در زمینه های شهری می تواند نظارت کند گفت: در

رسانه ای با دروغ از بنده متن اضافی ای منتشر شد که در صورت آسیب پل خشتی شهردار را بازخواست می کنیم که چنین سخنی را نگفته ام.



عضو شورای شهر لنگرود با بیان اینکه ظاهراً برخی به دنبال شیطنت هستند افزود: تفرقه افکنان بدانند شهردار و شورا تعامل بسیار خوبی دارند و با این گونه اقدامات نمی توانند تفرقه ایجاد کنند و تاکنون اقداماتی که در خصوص اجرای این طرح لازم بود انجام شود توسط شهرداری انجام گرفته و موردی بین شهرداری و شورا وجود ندارد.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان