به گزارش لنگرخبر، سیدرضا جوادپور عصر روز پنج شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران در سالن اجتماعات این فرمانداری با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای رسانه و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران نقش کلیدی در انعکاس خبرها و فعالیت های نظام برای مردم دارند.









فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه عموم دلسوزان به نظام تقریباً دو نیاز را برای زمان فعلی بیشتر مطرح می کنند گفت: شنیدن صدای مردم و تقویت روابط مردم با حاکمیت دو نیاز جامعه امروز است که رسانه ها دررسیدن به این تحقق اثر بسزایی دارند.









وی با بیان اینکه به نظر می رسد اگر ملاحظه این دو موضوع نشود درمجموع ضرر خواهیم کرد افزود: همه ارکان کشور در سایه رأی و انتخاب مردم است و تمام موفقیت های جمهوری اسلامی به دلیل همراهی مردم بصیر و شجاع و زمان شناس می باشد.









نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود با تأکید بر نقش کلیدی مردم بر اداره امور جامعه خاطرنشان کرد: اگر سیستم هرچقدر رشد کنند ولی مردم همراهی نکنند تأثیری نخواهد داشت.









وی با تأکید بر اینکه امروز باید صدای مردم را شنید تصریح کرد: در کشور ایران مردم سالاری دینی وجود دارد و همه قوا و متصدیان باید صدای مردم را بشنوند و خبرنگار و رسانه انعکاس دهنده صدای مردم به سران قوا هستند.









جوادپور با بیان اینکه رسانه باید دقیق شجاع و در وقت مناسب صدای مردم را منعکس کند گفت: تقویت روابط مردم با حاکمیت دومین اصل مهم  و نیاز امروز جامعه است که باید در نظر گرفته شود.









فرماندار لنگرود با بیان اینکه عموم دلسوزان به نظام تقریباً دو نیاز را برای زمان فعلی بیشتر مطرح می کنند گفت: شنیدن صدای مردم و تقویت روابط مردم با حاکمیت دو نیاز جامعه امروز است که رسانه ها دررسیدن به این تحقق اثر بسزایی دارند.









انتهای پیام/



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان