به گزارش لنگرخبر، مهرداد لاهوتی عصر روز پنج شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: عزت امروز به برکت خون شهدا است و شهدای خبرنگار نیز در مسیر اطلاع رسانی درست به مردم به شهادت رسیدند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه ها انتشاردهنده واقعیت های جامعه هستند گفت: رسانه همواره به دنبال اخبار خوب و مثبت است ولی هدف رسانه ها از بیان نکات ضعف زیر سؤال بردن سیستم نیست بلکه جهت برطرف کردن مشکلات است.

وی با اشاره به حواشی استیضاح وزیر کار افزود: استیضاح حق نمایندگان مجلس است و این حق را نمی توان از نمایندگان سلب کرد ولی نگاه مردم بیشتر برای تغییر کابینه اقتصادی دولت است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دو استیضاح های گذشته علی ربیعی تصریح کرد: طی شش ماه گذشته وزیر کار دو بار پای استیضاح آمد و با اختلاف آرا کم ماندگار شد ولی به نظر می رسید ادامه دادن این وضعیت شاید سخت بود و مجلس باید به دنبال این باشد که دنبال وزیر قوی تری باشد.

لاهوتی با اشاره به افزایش نرخ ارز در روزهای گذشته بیان کرد: ارتباط شخصی ما این بود که در معادلات بازار نباید دخالت کرد که روحانی نیز به آن تأکید داشتند و در طی چند روز گذشته شاهد کاهش نرخ ارز هستیم.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته شاهد کاهش نرخ ارز هستیم گفت: افزایش نرخ ارز ثمره ای هم برای کشور داشت که در طی این مدت 15 درصد از واردات کاسته و 20 درصد افزایش صادرات داشتیم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات دولت و افتتاح پروژه ای عام المنفعه در شهرستان لنگرود تصریح کرد: تا پایان سال جاری دو سد لاستیکی پهلوان بست و گالشکلام، بیمارستان 133 تخت خوابی لنگرود، کنارگذر لنگرود و طرح های عمرانی دیگر به بهره برداری می رسد.

لاهوتی با اشاره به طول کشیدن زمان بهره برداری از کنارگذر لنگرود افزود: آسفالت لاین دوم کنارگذر لنگرود در حال حاضر در حال انجام است، ما معادن فقیری داریم و مشکل اصلی کنارگذر مصالح است وگرنه مشکل اعتباری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در سال 97 تلاش می کنیم تا هیچ مسیر اصلی روستایی نباشد خاکی باشد خاطرنشان کرد: هم اکنون چهار تیم کاری برای آسفالت معابر روستایی در چهار نقطه شهرستان  ب توجه به وضعیت اقتصادی کشور مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان