مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان گفت:ویزیت رایگان و صلواتی ۴۵ نفر از مردم محروم روستای لسبو از توابع بخش رحیم آباد شهرستان رودسر توسط کبوتران رحمت انجام گرفت.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از «لاهیجان» ، مسئول گروه جهادی کبوتران رحمت گفت : ویزیت صلواتی و پخش سراسری داروی رایگان بین ۴۵ نفر از بیماران ، توسط گروه های جهادی کبوتران رحمت دانشگاه آزاد لاهیجان با همکاری دکتر ذبیح الله نیکفرلیالستانی در روستا لسبو دهستان شوئیل بخش رحیم آباد شهرستان رودسر برگزار شد.

محمد اقدامی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان با بیان اینکه در اولین بخش از اردوی جهادی ۱۵ نفر از بانوان بسیجی رشته پرستاری به مدت ۱۰ روز حضور دارند افزود:این دانشجویان در زمینه های بهداشتی ،درمانی و آموزش های پزشکی به خانواده ها در روستای لسبو فعالیت دارند.

وی افزود: در اردوی برادران نیز که از امروز آغازشده ، سی و پنج نفر از بسیجیان برادر حضور خواهند داشت که به مدت ۱۵ روز در زمینه های عمرانی ، ساخت و بهسازی راه روستایی فعالیت می کنند.

این مسئول با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی در زمینه های بهداشتی و درمانی، فرهنگی، تربیت بدنی و عمرانی توسط دانشجویان شرکت کننده در این طرح بیان داشت: آموزش های علمی، هنری، و پزشکی به همراه برگزاری کلاس های کامپیوتر، زبان، قرآن، احکام و آموزش های ورزشی شامل آموزش فوتبال، والیبال، برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان روستای لسبو شهرستان رودسر از برنامه های پیش روست.

مسئول گروه جهادی کبوتران رحمت حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان همچنین برپایی مراسم ادعیه، قرائت قرآن را از دیگر فعالیت انجام شده توسط دانشجویان دانشگاه آزاد لاهیجان در طرح جهادی، عمران و آبادانی روستایی اعلام کرد. وی هدف از اجرای طرح اردوهای جهادی را کمک رسانی به مردم محروم روستاهای دوردست، رفع فقر اقتصادی و فرهنگی منطقه و نیز خودسازی دانشجویان عنوان کرد. در طرح اردوهای جهادی کبوتران رحمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان ۲۵ نفر از دانشجویان دختر و پسر این دانشگاه شرکت دارند.

روستای لسبو در فاصله ۹۰ کیلومتری شهرستان لاهیجان قرار دارد که به علت صعب العبور بودن منطقه این مسافت در زمان ۳ساعت و نیم طی می شود.

IF IF IF IF IF IF IF IF


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان