سلام وقت بخیر مطلبی رو میخواستم اعلام کنم که حرف دل تمام مردم اطاقور چه شهر و روستا هست که با این موضوع رنج میکشن تا بلکه پیگیری‌ها بتونه پاسخی در خورشان مردم اطاقور داشته باشه.

درمان بستر اطاقور فاقد خدمات شبانه روزی است و اگر برای کسی خصوصا شب‌ها مشکلی پیش بیاد و مریض بشه و… باید به املش و کومله و لنگرود مراجعه کنه، شما فرض کنید اغلب مردم کشاورز از روستاهای اطاقور که وسیله هم ندارن گاهی اوقات با فاصله ۵۰ و ۲۰ کیلومتر پول کرایه بدن بیان شهر اطاقور بعدش دوباره باید کرایه بده بره املش و لنگرود پزشک معاینش کنه. مگر چندساله پیش این مرکز بیتوته یا شبانه روزی نبود؟ در این خصوص از شما بعنوان رسانه میخواستم پیگیری کنید

پاسخ دریافت شده توسط لنگرخبر

به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، یکی از شهروندان لنگرود با ارسال پیامی به لنگرخبر با موضوع وضعیت مرکز سلامت اطاقور با موضوع "درمانگاه اطاقور دقیقا کارش چیه؟" نوشت: سلام وقت بخیر مطلبی رو میخواستم اعلام کنم که حرف دل تمام مردم اطاقور چه شهر و روستا هست که با این موضوع رنج میکشن تا بلکه پیگیری‌ها بتونه پاسخی در خورشان مردم اطاقور داشته باشه. درمان بستر اطاقور فاقد خدمات شبانه روزی است و اگر برای کسی خصوصا شب‌ها مشکلی پیش بیاد و مریض بشه و… باید به املش و کومله و لنگرود مراجعه کنه، شما فرض کنید اغلب مردم کشاورز از روستاهای اطاقور که وسیله هم ندارن گاهی اوقات با فاصله ۵۰ و ۲۰ کیلومتر پول کرایه بدن بیان شهر اطاقور بعدش دوباره باید کرایه بده بره املش و لنگرود پزشک معاینش کنه. مگر چندساله پیش این مرکز بیتوته یا شبانه روزی نبود؟ در این خصوص از شما بعنوان رسانه میخواستم پیگیری کنید.

ایجاد درمان بستر در شهر اطاقور یکی از دغدغه و مطالبات گذشته مردم این شهر بود که در نهایت در اواخر دهه ۹۰ یک درمان بستر در شهر اطاقور به بهره برداری رسید که در شیفت‌های مختلف به مردم خدمات دهی می‌کرد و به مرور زمان ارایه خدمات دهی این مرکز به بیماران کاهش یافت و طی یکی دو سال گذشته، فقط در نوبت صبح و با حضور یک پزشک به مردم شهر اطاقور خدمات دهی می‌شد.

داریوش ملاپور رئیس شورای شهر اطاقور در گفت‌وگو با خبرنگار لنگرخبر با بیان اینکه اطاقور دارای وسعت زیاد و دارای روستاهای متعدد در مناطق کوهستانی است، اظهار کرد: مرکز سلامت اطاقور برای ویزیت و درمان بیماران این منطقه ایجاد شده ولی هم اکنون وضعیت بهداشت و درمان شهر و بخش اطاقور نامساعد می‌باشد.

وی یکی از مطالبات قدیمی مردم اطاقور را شبانه روزی بودن مرکز سلامت دانست و گفت: بعد از بهره برداری از این درمان بستر، این مرکز چندسال به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کرد ولی طی چند سال گذشته فقط در نوبت صبح و به مدت چند ساعت این درمان بستر به مردم خدمات دهی می‌کند.

رئیس شورای شهر اطاقور با بیان اینکه روزانه چندین پیام درخصوص وضعیت مرکز سلامت و عدم وجود پزشک به صورت شبانه روزی نبودن آن از سوی شهروندان برای ما ارسال می‌شود، افزود: مرکزیت بیش از ۱۲۰ روستای صعب العبور کوهستانی شهر اطاقور با مرکز سلامت اطاقور است و طبق مطالبات مردم، قرار بود این مرکز سلامت به صورت شبانه روزی به مردم خدمت‌رسانی کند ولی هم اکنون فقط در نوبت روزانه، مردم ویزیت می شوند.

پایان پیام/


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان