به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، حمیدرضا سرخوش‌پور با بیان اینکه مهمترین اولویت برنامه‌های مجموعه انتظامی اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم است، اظهار کرد: توجه به هشدارهای انتظامی در جلوگیری از بروز جرایم به ویژه سرقت بسیار مؤثر است.

وی از ارجاع چند فقره پرونده سریالی سرقت از منزل، اماکن خصوصی و سرقت سیم و کابل برق شهروندان شهرستان لنگرود به پلیس طی ماه‌های اخیر خبر داد و افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات همه جانبه، اعضای باند چهارنفره سارقان این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی آن‌ها در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه این افراد به چهار فقره سرقت منزل، چهار فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره سرقت سیم و کابل برق و سه فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند، اضافه کرد: سارقان ۳۰.۳۳، ۳۹ و ۴۱ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سرخوش‌پور توجه به هشدارهای انتظامی و تشدید حفاظت فیزیکی اماکن خصوصی را مهم‌ترین راه پیشگیری از سرقت دانست و گفت: پلیس در راستای ارتقا نظم و امنیت به صورت شبانه‌روزی تلاشدستن می‌کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان