به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح امروز در یادواره سردار شهید حسین املاکی در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه شهادت خلعت زیبایی است که خدا بر تن بندگان خالص خود می‌پوشاند، اظهار کرد: زمانی که انسان قله سعادت، کمال و عبودیت را فتح کرد می‌تواند به فوز عظیم شهادت برسد لذا همه شهدا این مسیر صعود را طی کردند و به خدا پیوستند.

وی با بیان اینکه قله رستگاری در دنیا شهادت است، گفت: شهادت از دست دادن نیست بلکه به دست آوردن است و نه تنها پایان زندگی نیست بلکه آغاز زندگی است و شهدا در پیش خدا نظاره‌گر اعمال ما هستند.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید املاکی از تمام زندگی خود را مانند دیگر شهدا وقف انقلاب اسلامی کرد، افزود: بهترین عمر شهدا، وقف انقلاب شد و با بصیرت راه را تشخیص دادند و جای همه شهدا در عاشورای حسینی خالی بود.

شکارچی با بیان اینکه بی‌وفایی و بی‌بصیرتی مردم، عاشورا را به وجود آورد و به اهل بیت و امام حسین (ع) اهانت شد، گفت: ایران دوران جنگ تحمیلی در مقابل چندین کشور قد علم کرد و به برکت خون شهدا و رهبری امام خمینی، از دفاع مقدس سرفراز بیرون آمدیم و به همه دشمنان تا ابد آموختیم که ایران محل جولان هیچ بیگانه‌ای نیست و یاد گرفتیم که اگر مقاومت کنیم پیروز هستیم.

وی با بیان اینکه زاویه گرفتن از خط ولایت فقیه و شهدا، پیمودن به مسیر جهنم و همرانی با شیطان است، افزود: ایرانی که در دوران شاه، ذلیل در بند آمریکا و دیگر کشورهای استکباری بود امروز خود صاحب قدرت و اقتدار در منطقه است.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه تمدن غرب، در مقابل اخلاق و انسانیت و دین و هر تفکر خوبی است، افزود: اسلام و انقلاب، در مقابل کفر، بی‌اخلاقی، بی‌دینی و حامی مستضعفان است و علت حمایت از مردم مظلوم فلسطین همین است و امروز نه تنها ایران بلکه دیگر کشورها نیز حامی غزه و فلسطین شده‌اند.

شکارچی با بیان اینکه سران برخی از کشورهای عربی نه تنها از غزه حمایت نمی‌کنند بلکه حامی رژیم غاصب صهیونیستی نیز هستند، گفت: شورای امنیت برای جنگ غزه و نسل کشی که توسط رژیم صهیونیستی چند بار قطعنامه صادر کرد که آمریکا نه تنها از قطعنامه حکایت نکرد بلکه آن را وتو و در واقع از رژیم صهیونسیتی و کودک‌کشی که انجام می‌دهد حمایت کرد.

وی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب بیان کرد: تمرکز رهبری در بیانیه گام دوم درخصوص جوانان است و وظیفه داریم تا مسیر را برای رشد جوانان و آشنا کردن آنان را آرمان‌های انقلاب هموار کنیم.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمن بعد از اینکه در جنگ سخت نتوانست ایران را شکست دهد به همین دلیل به جنگ نرم روی آورده است، گفت: در جنگ سخت ممکن بود فقط یک نفر را از دست دهیم ولی در جنگ نرم، نه تنها یک فرد را از دست می‌دهیم بلکه ممکن است آن فرد به سمت دشمن نیز برود و مقابل انقلاب بایستند پس باید حواس خودمان را در جنگ نرم به خوبی جمع کنیم تا تلفات ندهیم.

شکارچی با بیان اینکه امروز تجلیل از شهدای والامقام صیانت از خط شهدا است، افزود: شهدا به مراسم تجلیل و یادواره ما نیازی ندارند بلکه در پیشگاه خدا، حق شفاعت دارند و برپایی این یادواره‌ها برای یادآوری خودمان و ترویج آرمان‌های آنان است که اگر کوتاهی کنیم همه مسوؤلیم.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان