فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه با تمام وجود آماده همکاری با دولت می باشد، گفت: نگاه ما فراتر از همکاری با دولت است زیرا دولت بخشی از مردم است نه مردم بخشی از دولت.

به گزارش لنگرنیوز ، سردار هامون محمدی در گفتگو با خبرنگار 8دی نیوز با اشاره به خدمات و برنامه های سپاه قدس گیلان برای مردم، اظهار کرد: نگاه ما فراتر از همکاری با دولت است زیرا دولت بخشی از مردم است نه مردم بخشی از دولت.

فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد: سپاه با تمام وجود آماده همکاری با دولت برای خدمت به مردم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین با تاکید بر اینکه هر کاری از دست سپاه بر بیاید برای خدمت به مردم انجام می دهد، افزود: خدمت به مردم در قالب فعالیت گروه های جهادی  توسط دانش آموزان و دانشجویان صورت گرفته است. از طرفی هماهنگی با استانداری و اداره راه و شهرسازی و هچنین شهرداری ها و فرمانداری ها برای همکاری های لازم انجام شده است.

سردار محمدی با اشاره مبالغ هزینه شده توسط سپاه برای عملیاتهای عمرانی، گفت: برای ساخت مسجد، پل، مدرسه و … حدود 4 الی 5 میلیارد هزینه شده است.

وی در خصوص تقدیر سرلشکر جعفری از سپاه قدس گیلان به عنوان “موفق ترین سپاه در سطح سپاه های استانی”، گفت: جای خوشحالی دارد که با همت همرزمان مان در سپاه قدس گیلان و همچنین بسیجیان دلاور و ولایتمدار در طول 4 دوره از اشراف کل توانستیم در 3 دوره مقام سپاه موفق در سطح سپاه های استانی را کسب کنیم که این موفقیت را به امام راحل(ره) و شهدا تقدیم می کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به عوامل تقدیر از این نهاد، افزود: اقدامات سپاه استان، در زمینه های مهندسی، نیروی انسانی، تربیت بدنی، برنامه ریزی، آماد و پشتیبانی و … باعث شد که از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد تقدیر واقع شود.

سردار محمدی در ادامه با اشاره به مشکل نقدینگی در پروژه های اقتصادی، گفت: توانمندسازی بسیجیان برای ورود به عرصه کار و تولید از جمله اقدامات موثر سپاه قدس گیلان بوده است، اما موضوعی که واقعا در آن با مشکل مواجهیم بحث نقدینگی است. با این حال در سال گذشته در قالب حمایت از تولیدات بسیجیان تولید کننده محصولات مختلف و برای تامین تجهیزات آنان حدود 190 میلیارد ریال تسهیلات توزیع کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال جز سه استان اول کشور در جذب منابع بوده ایم و تا کنون توانسته ایم 48درصد منابع از 100درصد کل سال را جذب نماییم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان