به گزارش لنگرخبر، آیت الله رسول فلاحتی صبح امروز در یادواره شهدای بالاچاف لنگرود با اشاره به وفاداری ملت ایران به راه شهدا پس از گذشت بیش از 30 سال از دوران دفاع مقدس اظهار کرد: امروز جوانانی که دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را مشاهده نکردند مسیر شهیدان را ادامه می دهند و ارواح شهدا از ملت ایران راضی هستند.



وی بندگی خداوند و پیروی نکردن از طاغوت و ظلم را از هدف های بزرگ انبیای الهی به ویژه پیامبر گرامی اسلام (ص) عنوان کرد و افزود: امروز اهداف پیامبران الهی با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) تحقق پیداکرده است.



نمایندگی ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران محبوب تمام ملت ها هستند تصریح کرد: امروز قدرت های سلطه گر جهانی منفور مردم دنیا شده و به اندازه ای که ملت از جمهوری اسلامی رضایت دارند، به همان اندازه از قدرت های استکباری عصبانی هستند.



فلاحتی با اذعان به تداوم جمهوری اسلامی با جان فشانی شهدا بیان کرد: هرکسی که در مسندی، قدرتی و شوکتی قرار دارد در سایه خون شهدا است بنابراین؛ باید بدانیم تبعیت از رهبر انقلاب، خالی نکردن مسجدها، حفظ حجاب در جامعه و خیانت نکردن مسئولان از وصایای شهدا است و باید به آن ها عمل کرد.



وی با بیان اینکه خود را شریک دردهای مسلمانان دانستن از منشور امت اسلام است افزود: منشور امت اسلام، قرآن و پیامبر (ص) این است که اگر مسلمان خود را در سرنوشت مسلمانان شریک نداند دیگر مسلمان نیست بنابراین ملت ایران خود را شریک دردهای مسلمانان می داند.



نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه تمام قدرت های استکباری در مقابل نظام اسلامی خاضع شدند تصریح کرد: مادامی که نظام اسلامی، نام امام عصر (عج)، نام شهیدان و اسلام و قرآن در کشور سایه افکنده، قدرت های سلطه گر جهانی آرام نمی گیرند و مبالغ بسیاری هزینه می کنند تا مسیر بندگی را در جامعه ما بزدایند.



فلاحتی با بیان اینکه امروز آمریکا در برابر ملت ما تسلیم شده و پذیرفته است تا ایران را در مبادلات اقتصادی آزاد بگذارد گفت: امروز دوسوم جمعیت دنیا بسیج شدند و می خواهند دلار را از مبادلات خود حذف کنند.



وی با بیان اینکه بیش از دو هزار نفر از نویسندگان و فرهیختگان غربی به این نتیجه رسیدند که غرب در حال افول است افزود: همان طور که شاخ سوسیالیسم شرق را شکستیم شاهد افول و شکست آمریکا خواهیم بود و کاخ پوشالی غرب را به زباله دان تاریخ خواهیم انداخت.



نماینده ولی فقیه در گیلان دست گدایی دراز نکردن به طرف قدرت های سلطه گر را عزت دانست و گفت: کسی که عزت را غیر از جامعه اسلامی جست وجو می کند ذلیل و منفور ملت است و کسی که مانند مقام معظم رهبری در سایه قرآن، اسلام، پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) عزت را در کنار مردم می داند و می ماند، محبوب دل ها است.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان