فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری رمال دعانویس که با دریافت مبالغی اقدام به رمالی می کرد خبرداد.

به گزارش لنگرنیوز به نقل از «لاهیجان» ، سرهنگ پاسدار محمود قاسمی شامگاه امروز در تشریح این خبر به خبرنگار ما گفت:در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده براساس گزارشات مردمی مبنی براینکه شخصی با دریافت مبالغی اقدام به رمالی و دعانویسی می نماید موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات پلیسی ویژه سرانجام مشخص شد این فرد با سوء استفاده از مردم دارای مشکلات گوناگون و با اخر مبالغ بسیار زیاد برای بچه دارشدن،ازدواج و بازشدن بخت دختران،رفع مشکلات زناشویی،ترس و احضارجن،سحر و جادو ،دعانویسی و رمالی می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با جمع آوری مستندات لازم در این خصوص وارد عمل شدند و در عملیات ضربتی با اخذ حکم مقام محترم قضایی این فرد را هنگام رمالی دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.

سرهنگ محمود قاسمی با بیان اینکه در بازرسی از منزل وی تعداد ۱۳ جلد کتاب و ادوات رمالی و ۹۷ عدد دعای مختلف آماده و تعداد ۳ قبضه قمه و مقداری مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط شد گفت:فرد دستگیرشده در تحقیقات بعمل آمده به صراحت به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و اظهارداشت که درآمد بسیار خوبی از این راه کسب می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان به شهروندانی که به امید حل مشکلات زندگی خود به افراد رمال و دعانویس مراجعه می کنند هشدار داد و گفت:متاسفانه با وجود اعلام هشدارها و توصیه های فراوان در این خصوص بازشاهد مراجعه برخی از شهروندان به این گونه افراد هستیم که نه تنها مشکلاتشان حل نشده بلکه تاوان سخت و شومی را پرداخت کرده اند.

سرهنگ قاسمی در پایان با بیان اینکه متهم دستگیر شده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید افزود:به شهروندان فهیم لاهیجان توصیه می کنیم که برای رفع گرفتاری ها و مشکلات خود هرگز به اینگونه افراد مراجعه نکنند.

وی با بیان اینکه شهروندان سعی کنند مشکلاتشان را از مسیرقانون ، اتکال به خداوند متعال و همت و تلاش خود حل کنند افزود:این گونه افراد شیادهایی هستند که به دنبال طعمه های ساده خود بوده تا از آنها کلاهبرداری و اخاذی کنند و به این روش ،نیت شوم و پلید خود را عملی کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان