نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه قفل تجملات و چشم و هم چشمی امروز سبب افزایش سن ازدواج و یا ازدواج های سست و ناپایدار شده است، گفت: هدف دشمنان در شبکه های اجتماعی تغییر ذائقه نسل جوان است.

به گزارش لنگرنیوز ، لاله افتخاری دیروز در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی کشور ویژه خواهران بسیجی در رشت، با اشاره به اینکه شرایط آموزش و فراگیر قرآن در کشور به خوبی مهیا است، اظهار کرد: این امر را مدیون خون شهیدان، ایثارگری جانبازان، رهبری امام خمینی(ره) و مقام معطم رهبری هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین اهداف حلقه های صالحین آموزش قرآن و آموزه های قرآنی است، افزود: شجره طیبه صالحین باید افراد را به سمت زندگی پاک هدایت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کسانی که بر خود و دیگران ظلم می کنند از نعمت هدایت قرآن بی بهره می شوند، گفت: کسانی که چشم به کمک دشمنان دوخته اند قرآن برای آنها هدایت گر نیست.

افتخاری با تاکید بر اینکه بسیاری وارد عرصه آموزش مفاهیم قرآنی می شوند ولی عده ای در نیمه راه می لغزند و قرآن برای آنها وسیله برای کسب نان می شود، خاطرنشان کرد: اینها همان کسانی هستند که قرآن آنها را لعنت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش قرآن باید به صورت خوشه ای دنبال شود، تصریح کرد: میلیون ها نفر آماده اند تا دل و جان آن ها با آموزه های قرآنی آشنا شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز جنگ نرم دشمنان علیه بشریت آغاز شده است، افزود: مهم این است که ما در میدان نبرد با روحیه بسیجی وارد شویم.

افتخاری با تاکید بر اینکه در حلقه های صالحین باید راه های نفوذ دشمنان و ناتوی فرهنگی آن را بشناسند، گفت: زندگی ساده و به دور از تجملات و تشریفات یکی از راه های مبارزه در جنگ نرم است.

وی دوری از تجملات را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در اوایل انقلاب این قفل از پای مردم برداشته شد ولی امروز محکم تر از گذشته این قفل زده شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قفل تجملات و چشم و هم چشمی امروز سبب افزایش سن ازدواج و یا ازدواج های سست و ناپایدار شده است، تصریح کرد: ترویج عفاف و حجاب یک راه دیگر مبارزه در جنگ نرم است.

افتخاری با اشاره به اینکه دشمن می خواهد ما سرگرم باشیم، افزود: برای استفاده از فضاهای مجازی باید برنامه ریزی درست انجام شود دشمن از راه فضای مجازی می خواهد ذائقه جوانان ما را تغییر دهد و هدف دشمنان در شبکه های اجتماعی تغییر ذائقه نسل جوان است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان