به گزارش لنگرخبر، جلسه ای با حضور مجتبی شاه نظری مدیر آب وخاک و امور فنی و مهندسی استان گیلان، محمدباقر قاسم پور مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لنگرود با سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود پیرامون بررسی راهکارهای مرتفع کردن، کم آبی بخش کشاورزی در روستاهای سطح شهرستان برگزار شد.



 



سرپرست فرمانداری لنگرود در این دیدار با تأکید بر همکاری و تعامل نهادها و ادارات مرتبط برای تأمین آب موردنیاز مزارع کشاورزان منطقه اظهار کرد: علی رغم اقدامات اساسی در زمینه حل مشکل آبیاری مزارع کشاورزی اما با توجه به شرایط خاص شهرستان لنگرود و واقع شدن در پایین ترین نقطه آب رسانی از سد سنگر تلاش برای مقابله با کم آبی ادامه دارد.



 



محمد رنجبر با بیان اینکه راه توسعه روستاها، حمایت از بخش کشاورزی است، گفت: بخشداران و دهیاران موظف هستند در این ایام بیشترین و بهترین خدمات رسانی را به کشاورزان منطقه داشته باشند و از هیچ تلاش و کوششی دراین باره دریغ نکنند.



 



وی با اشاره به اینکه حفظ دسترنج محصول برنج کشاورزان منطقه باید در اولویت همه دستگاه های مرتبط قرار گیرد، افزود: تأمین تجهیزات و لوله انتقال در بخش اطاقور برای ایستگاه های پمپاژ انجام شده و  لازم و ضروری است تا جهاد کشاورزی سریعاً جهت استقرار ایستگاه های پمپاژ در اطاقور وارد عمل شود.



 



لایه روبی استخرهایی محلی اطاقور بعد از برداشت محصول از دیگر تأکیدات سرپرست فرمانداری لنگرود به متولیان بود تا در سال آینده شاهد مشکلات کمتری باشیم.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان