به گزارش لنگرخبر، سهراب مقدسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیلم های کوتاه شاخص سینمای ایران و جهان در قالب طرح « سینما آینده » در ساعت چهار عصر روز دوشنبه ٢٥ شهریورماه سالجاری در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود اکران می شوند.



وی با بیان اینکه برای داشتن آینده ای روشن در حوزه سینما و تولید فیلم فاخر در بخش های مختلف، نیازمند تقویت نسل جوان هستیم ، گفت: نسلی که در آینده می خواهد سکان دار سینمای کشور باشد باید همین امروز موردحمایت و توجه جدی قرار گیرد.



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه کارگردانان بزرگ سینما ابتدا از فیلم کوتاه و مستند کار خود را شروع کردند و همین ایجاب می کند جوانانی که در این مسیر واردشده اند، حمایت جدی شوند، تصریح کرد: دراین ارتباط تقویت زیرساخت ها یک ضرورت است که سینمای جوان یکی از این زیرساخت ها برای توجه به خلاقیت و استعدادهای نهفته در جوانان است.



به گفته مقدسی، در دهمین پاتوق فیلم کوتاه فیلم های « سگ جون » ساخته امید ادیب پرور، « قمارباز » ساخته کریم لک زاده و « لطفاً مانع بسته شدن درنشوید » ساخته یاسمن ریزان، اکران و موردنقد و بررسی قرار خواهد گرفت.



به گزارش لنگرخبر، پاتوق فیلم کوتاه « سینما آینده » در برنامه های خود علاوه بر نمایش فیلم های کوتاه متنوع، محلی برای بحث و گفتگو پیرامون فیلم های کوتاه و مسائل این حوزه در بین فیلم سازان به وجود آورده است.



نخستین برنامه این پاتوق نیز تیرماه سال ٩٧ در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برگزار شد و با توجه به استقبال علاقه مندان و فیلم سازان جوان لنگرودی تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان